nuffnang advert

Monday, October 29, 2012

Champur Champur (part 3)

Assalamualaikum semua...

1) perrgghhhhh, hari ni rasa malas giler nak buat n3...ni pun tgh gigih la ni...malas nak upload gambar, jadinya kita sembang2 je la yer...harap ada yg baca, sbb saya tau ramai lagi yg masih bercuti hari ni...

2) raya haji baru ni, saya balik Seremban rumah MIL, mak masak nasi minyak, ayam masak merah, kurma daging, rendang daging dan ada nasi impit dan lemang...hrmmm, sedapnya....

2) dah 6 hari stop gym, hari ni saya dgn semangatnya nak berlari atas treadmill dan mengayuh kat strider...dah mcm2 mkn masa raya haji baru2 ni...so, nak bakar balik kalori kekdahnya...

3) baru saya tau Sylvester Stallone lagi tua dari Arnold Schwarzenegger....mati2 saya ingatkan Arnold lagi tua dari Sylvister...saya tau pun sbb tgk Money Drops mlm tadi...

4) nyaris betul Izyan yg terkeluar dari masterchef mlm tadi...saya tak nak dia keluar...saya peminat dia...caiyok Izyan!!

5) terdengar gosip tntg kawan sekuliah saya dulu, Beto Kusyairi....Beto bercinta dgn Sharifah Amani? oh tidak!! nasib tuan punya badan dah denied...dan saya harap sgt berita ni tak betul, kesian kat Tisha tu...dorang ni mmg sweet couple sejak zaman UiTM lagi...

6) pejam celik pejam celik si abang dah nak masuk darjah dua dah dia...sekejapnya masa berlalu...saya rasa mcm baru je beli uniform sekolah dia...huhu...

7) result exam sekolah agama abang dapat no. 5..tahniah abang...hari tu pun dpt no.5 gak...adoi la bang, tak de nombor lain ke bang? sekarang menanti result sekolah kebangsaan pulak...

8) saya seronok berniaga di ofis...permintaan sgt memberangsangkan...Alhamdulillah...tak sabar nak kira untung...hahaha...

9) tadi check nuffnang, BE Digi Tablet Plan saya tu dah cecah rm32...Alhamdulillah...terima kasih Nuffnang dan Digi...

10) oat 3 in 1 ada depan mata, tapi malasnya nak bangun amek air panas...adoi la...kenapa ni?

gambar takde kena mengena dgn n3....(eh, tadi kata malas nak upload gambar....kehkeh...ampunkan saya, saya tgh mereng ni)
saja nak upload gambar Danau Toba yg indah ni utk rawat hati korang yg sedang monday blues tu termasuk saya...haha....




sekian n3 dari org malas...merapu2 kekdahnya...jgn marah ha...

Champur Champur (part 1)
Champur Champur (part 2)

40 comments:

eLLy said...

Noks ko berniaga apa nie?

wakgelas said...

wak pon Xde nuffnang jugakk.. uuuhHuu

Zura Tahir said...

mcm2 cite bile d rumuskan..lagi senang kak..

Hudalatip said...

kan, hari ni adalah hari yang amat lesu kalau aku tau baik aku cuti ari ni..

Izwa Kamaruddin said...

same la kat sini mereng aje!kekeke..

mamyharraz said...

samalah malas mengusai diri..tp gagahkan jugak..

ehh nak tau ko berniaga apa? sharelah..

cheryna zamrinor said...

Best. Eh....MIL akak kat Seremban???

Hmmm...aritu baru je Beto tu dtg sini kak...asal x tanye :-P

Fazleyatul Aini said...

adoi saya pon lemau kakkk

Sharifah Nadzarah said...

ye lah wahida mmg mood agak kurenggg je arini...

Dr K said...

aku hari ahad lepas gigih lari atas treadmill nok..nak bakar lelemak makan kat arab damsyik tu...agagagagaa...tengs wehhh belanja kitaorg makan...aku yg patut belanja korang patutnya

Unknown said...

meniaga ape ekk?
sila lah share..hihi.

mamavogue pun sgt mls, so berjln2 ke blog org je..

Kakzakie Purvit said...

Kakak lagilah susah nak exercise sekarang nie..

psst: Kakak nampak wahida dengan anak-anak di blog Daddy Ziyyad..

faraherda.razalan said...

Tu dia.....entri mls pun, nmpk rajin je...

wahida said...

all: ala, bisnes kecik2 je...kehkeh...

daddyziyyad: welcome nok...ala, small matter je tu...

Fiza Rahman said...

Ko jual apa nok. Nak gak tau. Tahniah abg...dpt no. 5.

Anonymous said...

senang jugak kan sembang mcm ni, senang sikit nak baca takde lah meleret2

apapun, bestnya menu raya tu

-Sara- said...

ehehe..untung wat camni..sume cite ade dlm 1 entry kan..nak wat cmni gaklah..hehe

kurus said...

banyak citer ko dik
paling menarik pasal beto ..
seyesss suke tgk dia berlakon ! uhhuh
aah jgn lahh ngan saripah tuuu .. x semengah ! huhuh

Rasp said...

selamat bergym semula sis...
elok lah start lepas sronots beraya kan...

ok tu sis dia dpt no 5 dari dpt no 15 *no lain kan tu* ;)

SURIA AMANDA said...

Beb aku pun masih weng lagi ni...kesan2 demam masih ada..ngan batuk x hengat...spoiled betul la...siyes xde mood..nak2 tgok muka boss yang sgt2 moody...pehal ntah

Angah said...

niaga apa nookkksss...cer citer cer citer....

Qhaifa Nur said...

walaupun malas citer menarik juga...
tang berniaga ramai nak tahu nih....

JunAina said...

Mlas2 berjela jugak entri ko noks!

Cida de' Nuanza said...

nk menyibukss! meniaga ape tu..heheh

ari ni sy rajin nk menskodeng blog demi blog..n memfolo sekali..
*salam kenal ye dari cida de'nuanza

Dee said...

patut aku call kau termengah2..sorry kacau kau tengah lumba lari ngan rabbit..hihihi..

btw..ko kemsalam eh kat beto..aku minat giler kat dia nokksss...

mimi tak abis periksa lagi..so, tak tau lah dia dpt no berapa..manjang tanya..kacang je ma...hahaharuuu...

Dee said...

lagi satu..barang dagangan harus ditunjuk utk memperluaskan perniagaan..kalau tudung mcm kau pakai..aku nak beli..sila maklum..

wahida said...

dee: haha...aku tgh berlari atas treadmill tadi...sori la kak, tercungap2 aku jwb kol ko tadi...ekekek...

kim slm kat beto? no fon dia pun aku takde...hahaha...

mimi mesti cemerlang punya tu...dia kan budak bijak...

barang dagangan tu biasa2 je kak...ala, bisnes kecil2an namanya..
harap sgt lepas ni aku boleh jual tudung...

Unknown said...

ko beniaga apa nok?? aku pun baru nak start niaga gak ni... (baru nak start tp aku dah syik b'angan kira untung...muahahhaaaa.... )

AnneRaini said...

aku pun takde mood...lesulah.

N i e Z a said...

bile tgh mereng mmg slu cam tu kan..kekekeke...

makchaq said...

Kena tambah gigih berlari lepas makan nasik arab ngan DZ...

Makchaq suruh orang saja... sendiri langsung tak eksesais.. makin hari makin bulat..

Raz Veinz said...

Nice view...

4feet8 said...

meniaga apa tu..? nak gak tau..

tak sabar nak tunggu filem Beto : Istanbul aku dtg.. yeah..

tahniah gak kat abg..susah tu nak maintain. yg penting peratusan naik..hehe

Unknown said...

Salam Wahida.... saya first time singgah sini...

Anonymous said...

tahnaih tu semua rezeki2 tu!

Nieda said...

Bisnes ye? diam2 je.

Yaya Azura said...

malas+merapu pun siap jugak satu entry..best apa saya baca..

eMMe said...

mmg cantek permandangan toba lake.. ade tak rase nak terjuk tasik kak? hahahaha~

nuyui a.k.a miss YUI said...

mcm2 cerita ni..

mama aini said...

merindui saat2 indah di lake toba ke?..hikk2x..