nuffnang advert

Tuesday, March 10, 2015

Setahun Dalam Doa


setahun berlalu,
tiada khabar berita...
kau di mana?

ketahuilah,
kami tidak pernah putus berdoa...


we miss u so much, Rain!
pulanglah....



#staystrong
#prayforrainmh370

15 comments:

idzwa kamaruddin said...

al-fatihah..

rasp said...

Semoga kita mendapat jawapan yg pasti satu hari nanti...

Rinie Borhan said...

sedihnye..rasa segar lagi berita ni kat ingtana semua rakyat Malaysia kan..walau hakikatnya dah setahun berlalu..

Al-Fatehah

Khai♥Rin : anies said...

baca status isteri dia tempohari...ya allah sebaknyaaaaa

Mona Lea said...

sekejap je setahun. sebak bila tengok instagram wife rain ni. tengok anak n baby yang masih tak tau apa2

Ezy Loy said...

pray for mh370

='(

Kniedaz said...

tiba-tiba rasa sebak, walaupun tak kenal..pray for MH370

NM03 said...

dia ade iras syazwan pelakon tu kan...

norhidana miswan said...

naper aku pun rasa sebak nih kak...

Diana Rashid said...

suatu hari nanti yang rahsia bukan lagi satu rahsia..dah tentu kita semua akan tetap menanti tiba nya waktu itu..

nusha fasha said...

Al fatihah.. moga ada keajaiban..

Myra Jay said...

Semoga bini Rain kaum keluarga terdekat dan kenalan terus tabah dan kita akan terus berdoa untuk mereka warga penumpang dan anak kapal MH370

Alin Marlini said...

kt yang kawan2 pun rasa sedih..apatah lagilah keluarga kan...smg ada petunjuk satu hai nnt

Chekgu Azrine said...

al-fatihah

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam kak wahida,
alfatihah