nuffnang advert

Tuesday, July 3, 2018

kabare?

Assalamualaikum semua..

haaaaa, rindu i tak???
alaaaaa, cakap je la rindu...

kemain struggle i nak masuk blog ni okehhh...
serius la wehhhh, ni bukan main2 punya...
boleh pulak lupa email dan password blog ni...
seram sejuk dah tadi...
si mek jah dah tepuk dahi tgk i menggelupur nak masuk blog sendiri...
dia siap cakap, 'jah, tua tu simpan sikitttt'
hahahahaha, siut punya memberrrr...
ko jangan macam2 jah...
kita dah janji nak update sesama blog kita masuk bulan 7 ni kan...
cepat jah, aku dah siap satu entry dah ni...kehkehkeh...

dah lupa email tu terpaksa lah i masuk part 'forgot email? forgot password?'
ha masuk situ depa duk bagi verification code pastu i kena create password baru...
hrmmmm pasrahhh...

ok lah, i update 1 pic dulu...
kita amek mood, kang esok lusa update gambo banyak sikit..hehe...
dan semestinya i nak update gambo makanan dulu..hahaha..

korang dah try burger baru kat Burger King?
yang nama burger tu nachos cheese...
sumpah sedap la weiiii...
kalau korang nak try, cepat2 tau, sebab yg ni limited edition...


ok lah...i gerak dulu...pape roger..
otak berkarat bila lama tak menulis....grrrr...
sekarang ni i dah confuse,
ada ke orang nak baca post i ni? hahaha...

10 comments:

NM03 said...

ala... plis la tukar paswed mcm aku cakap tu... plis jahhhhh

yang ni la aku tingin nak makan wei. jom order lagi

jah... updatekan blog aku.. aku lupa address blog aku. cemana wei. kahkahkahkah

jgn tarik shawl aku jah!!!!!!!!

wahida said...

NM03: tq jah sudi komen kat blog aku...ingatkan dah takde orang nak baca blog aku dah ni...muahahahaha...

ain.ya.nun. said...

Dah, cepat update dedua serentak. Kang orang kata hampa gaduh lagi =p =p =p

ejulz said...

perghhh.. terbaek :)

Jemput join segmen ejulz jika sudi :)
https://ejulz.blogspot.com/2018/07/segmen-tambah-duit-dengan-kerja-partime_1.html

Ann Ishak said...

ada jah, lama menunggu entry baru ni :D

amirah said...

memang rinduuuu...cepat update bebyk jahhh

- dieyana - said...

terkejut mak, tetiba 'my all' kuar kat dashboard..ahhaha.. burger king pulok tu...(fevered kite tu)...

#rindusikitsikitje hahahah

dear anies said...

akhirnya kamu pulang ke pangkal jln (blog) ;-)

Azian Elias said...

sure ada yang menanti2 dah tu.. do come back..

Kakcik Seroja said...

Waalaikummussalam...

kemaskini selalu, nanti mak datang baca walaupun mungkin tanpa komen menjelma... :)