nuffnang advert

Tuesday, March 28, 2017

perisa ubi keledek

Assalamualaikum semua...

korang pernah makan Mister Potato perisa baru ni tak?
perisa sweet potato...
serius, aku tak pernah jumpa pulak perisa ni kat KL...
kami pi Melaka baru2 ni boleh lak terjumpa...
so, laki aku beli je la...nak try katanya...

oh sweetnya...kaler pepel lagiii...
geram pulak aku tengok...

kalau korang suka makan sweet potato tu, mesti korang suka makan ni jugak...
ala2 makan sweet potato pepel tapi dalam versi kerepek la...
mula2 masa nak makan tu, rasa mcm errrr, sedap ke ni?
takpe, kita try dulu...eh aku suka je...
manis2 gitu...sebelum ni aku mmg suka flavor yang masin2...
tapi yang ni pada aku sedap pulak...aku boleh telan berkeping2...
berebut2 pulak dengan si junior tu...
tapi laki aku tak layan flavor ni...
si adik ngan si abang pun tak minat sangat...
dorang kata tak leh gi...
sebab selalu kan Mister Potato ni masin2 sikit...
bila mai yang manis, depa rasa pelik la...
bagus jugak la depa tak suka,
boleh kita makan berdua je kan Junior?

18 comments:

Anum said...

WOW NAK CUBA LA

Suria Amanda said...

pernah makan cuma x kena ngan selera aku nok..

emarieys said...

dapatlha makan lebih kan...tak pernah jumpa lagi tu.

Liyana Anuar said...

tak try lg..huhu

Inani Hazwani said...

Tak pernah try lagi. Ehehe 😊 Nampak sedap tu

akubiomed said...

Nak cubalah kalau terjumpa nanti.

Yaya Azura said...

Yaya pun dah try.mmg manis..mcm gigit kuih mek comel pun ada..hahha..tp adik2 kt rumah tu tak suka..nak yang masin jugak.

Yaya Azura said...

Yaya pun dah try.mmg manis..mcm gigit kuih mek comel pun ada..hahha..tp adik2 kt rumah tu tak suka..nak yang masin jugak.

amirah said...

dh terai gak...suka kan rasa dia.hehehe..mcm makan kerepek ubi tu..tp extra manis

Wak Lat said...

wahh pestaim wak nmpk kaler pepel ginih., hihi2

raihanah said...

mesti kaya dengan antioksidan ni

Anonymous said...

nti nk ry jugak la hihi

norhidana said...

ssh nk jumpa lah kak, aritu pi aeon, giant dok usha lah kepek pepel ni tak jumpa pun... aduhla tingin nya rasa

HeNRieTTa JoSe said...

xpernah rasa gak lagi...boleh la rietta cuba klu jumpa nnti...

Nour Adieb said...

dah lama x makan kepok mister potato ni

dear anies said...

da lama nk rs p kt 7E mahal laa menyampah ;-)

adianiez AIDA said...

wah. rare ni.
aida lom pernah beli & makan ni.
tq for sharing...

LYAfrina said...

Wahh.bbaru tahu ni