nuffnang advert

Friday, October 7, 2016

mereka tetap adik beradik

Assalamualaikum semua...


InsyaAllah...mudah2an...


#muhasabahdiri

15 comments:

Nieyl said...

Salam jumaat...
bergaduh macner skali pun laa...
hubungan adik beradik itu tetap akan bersama.. :)

Mila Ahmad said...

walau nanti mak abah dah takde harap hubungan adik beradik tetap rapat dan mesra.

Ann Ishak said...

inshaAllah

Norhayati Mohd Isa said...

Betul tu Wa..
Akak dah alami kedua orang tua dah tiada..
Hubungan adik beradik memang perlu dijaga sebaik mungkin..
Alhamdulillah ..
Kami adik beradik selalu bersama..
Ni tengah merancang nak outing family mcm arwah mak abah ada dulu..

norhidana miswan said...

betul tu kak...

Rinna said...

Bagus gitu..untung ada adik beradik..kalau apa2 hal senang nak ngadukan..

ewanthology said...

indeed

Siti Rohaida Yusof said...

setuju tu

akubiomed said...

Hubungan antara adik beradik sebelah isteri saya rapat walaupun sudah tiada ibu dan bapa mertua.

dear anies said...

agree!

Inani Hazwani said...

Setujuu !

m.u.l.a.n said...

Betul sgt, gaduh lah kadang2 macamana pon, tetap adik beradik...

Mummydearie said...

Tapi tetap tak sama dengan kasih-sayang ibubapa :(

Harapnya mereka sentiasa hidup berbaik-baik walaupun bila ibubapa dah tiada...

Time Traveller said...

zaman skrg nie.. mmg itu yg kene jaga.. moga yg buat dah bertaubat mohon maaf cepat2..

hainom OKje said...

Betul...... biasalah namanya manusia, ada kala bergaduh, bermasam muka, tapi dengan adik beradik kita tetap ada kenangan masa kecik yg bukan mudah untuk dilupakan