nuffnang advert

Monday, October 24, 2016

jom makan western murah dan sedap di Laypark Corner, Taman Samudera

Assalamualaikum semua...

maafkan saya...sudah lama abaikan blog ni...
bukan tak ada cerita yang menarik....
ada banyakkk, tapi macam biasa lah, malas sangatttt lately ni...
apa2 perkembangan terjah instagram saya je lah ye...ekekek...

tapi disebabkan hari Jumaat lepas,
kami anak beranak terjah kedai makan mek jah/sheenagebus,
gigih jugak la aku update blog ni tau...
demi ko jah...hahaha...
ye la...aku gi makan mana2 aku review dengan sepenuh hati,
ni pegi makan kedai kawan sendiri, takkan aku tak review ye tak?

kami order teh ais, coklat, green tea...
aku punya green tea haruslah gelas besar punyaaaa...
sebab aku sukaaaa green tea...
ada jugak soda bandung, tapi soda bandung lambat pulak sampai,
so, kita amek gambo mana yg ada dulu la...
kalau big cup macam green tea aku tu, harga dia rm5...
kalau gelas kecik macam teh ais ngan coklat tu, rega dia rm3...
weh, green tea dan teh ais adalah sedapppppp ok...
eh, coklat pun sedapppp...si junior sedut tak berenti...huhu...

anak2 kalau makan kat mana2 nampak dalam menu ada mushroom soup, harus order...
dorang mmg hantu sup cendawan...
mushroom soup sekali ngan roti bakar cenggini rm4...
kami order 3 set...

ayam gunting sedapppp..
mintak yang pedas punya...baru lah best...
rm7..

chicken chop set combo B...
yg ni sebab ada hotdog cheese sekali so harga dia rm12...
eh murah tau, besar lak tu portion chicken chop dia...
aku pernah makan chicken chop kat kedai tepi jalan mcm ni jugak kat rawang...
rm12 ko...dah la kecik, tak sedap pulak tu...huwaaaaaa...
hampir trauma aku nak mkn chicken chop lagi...
nasib baik makan kat kedai si jah ni sedap blackpepper sauce dia tu...
yg best dengan harga rm12 dapat sekali hotdog cheese...yummy!
serius sedap tau set combo chicken chop ni...
bukan sebab aku ngan mek jah kawan baik...
sebab mmg sedap, so, aku dengan ikhlas hati cakap mmg sedap!

ni pulak nasi lemak ayam berempah..rm6...
laki aku ngan anak2 makan nasi lemak ni...

sempat snap gambo si jah ni dari belakang...
kemain bz dia...
ramai customer wehhh...

dah kenapa aku pun muka berminyak macam aku pulak yang goreng ayam...hahaha...


anyway, aku sebagai sahabat sentiasa doakan ko n team terus maju jaya...
kalau dekat ngan rumah aku, mmg seminggu 3 kali aku pi makan kat kedai ko jah...
ni ko dah bukak 5 bulan kedai ko ni, baru sekali aku dapat merasa makan kat sini...huhu..
better late than never kan...
eh, lagi satu, kedai si jah ni selain makanan western, masakan melayu pun ada tau!


ha, ni details kalau korang nak terjah kedai kawan baik aku ni, confirm tak nyesal!



Laypark Corner,
Perodua Taman Samudera,
Wisma Dawn City Lot 1030,
Jalan Samudera Utama, Taman Samudera,
Batu Caves, Selangor.
(betul2 berhadapan dengan Perodua taman Samudera tau)

Isnin-Khamis : 8.30 pm - 11 pm
Jumaat-Sabtu : 8.30 pm - 1 am
Ahad              : Tutup


12 comments:

dear anies said...

smpi ati g mkn x ajak kite punnnnnnnnnnnnnn ;-)

eima said...

WAHHHH MEKJAH KA BUKAK KEDAI TU ... AKU RAJIN PI BATU MUDAH ..NANTI AKU SINGGAH KEDAI MEK JAH .... MENARIK NI MENU ...RAMAI DAH REVIEW ....

Kakcik Seroja said...

Mak memang teringin sangat nak pergi sejak dapat tahu keujudan Laypark Corner ni tapi masih belum berkesempatan lagi...

monalea said...

tengok green tea tu rasanya dah lama tak pekena. harus cari petang ni

mama tisya said...

ler sheenagebus punya kedai..boel la try nanti

Mila Ahmad said...

hari tu kak azwa pun ada cerita pasal kedai akak sheena gebus ni, kita macam nak try jugak. Nanti kalau ada turun kl boleh cuba ni.

Mummydearie said...

Oh, ni kira BFF Wahidalahkan? Selalu terbaca namanya dalam blog ni. Geng makan-makanlahkan ^_^ Oh, dah buka kedai rupanya. Bolehlah kalau tersesat sampai Taman Samudera singgah sini cuba rasa ^_^

NM03 said...

huwaa!!!!! sumpah aku terharu! ni betuk ikhlas kan bukan sbb bff kan.... hahahaha

maseh sokong bisnes kecik aku jah. maseh byk2. tolonglah datang lagi... hahahaha

NM03 said...

aku pon tak up lagi pasal bisnes ni kat blog wei. pemalaassss

Cici said...

uih ngancam mushroom soup dia. yummy

Izwa Kamaruddin said...

RINDU masak asam pedas ikan pari diaaa..huwaaa sedap nyerrrr!!!!

OKje said...

Memanglah jauh kalau kat Batu Caves Wa..... camne mak nak perginya.
Nampak makanan dia pun menarik tu.