nuffnang advert

Friday, July 15, 2016

bawak bertenang

Assalamualaikum semua...


#muhasabahdiri
#stayawayfromnegativepeople

23 comments:

Kakcik Nur said...

Itulah sebaik-baiknya...

Orang kata apa pun, kita diam je... :)

Nurzakiah Hanum said...

inshaallah

Umie Adli said...

betul tu....

dear anies said...

indeed!

Kakzakie Purvit said...

Itulah yg sebaiknya daripada jadi lebih besar, baik diam.

nuyui a.k.a miss YUI said...

stuju sgt.

Ann Ishak said...

deep

Qhaifa Nur said...

Diam bukan erti takut..

Yana Libra said...

betul tu..banyakkan sabarrrr

Jamil Hashim said...

setuju sangat2

Norhayati Mohd Isa said...

Itulah yg seelok-eloknya Wa..
Jangan dilayan..

huhuhuhu..
macam akak semalam..
layan org yg buat aduan..
kata2 boleh tahan pedasnya..
tak mencerminkan diri berjubah dan berkopiah..
akak diam ajer..
lagi pun akak berpuasa..
kata dalam hati sesungguhnya aku berpuasa..

wahida said...

norhayati: la ye ke kak...org mcm tu lah yg buat org yg berjubah dan berkopiah nampak buruk...kerana nila setitik rosak susu sebelanga...huhu...
anyway, tahniah akak sebab banyak bersabar layan kerenah org mcm tu...bukan senang nak handle tu...

dyanzakhi said...

betul tu.. kalau tak nnt sesuatu benda tu jd berpanjangan.. salm singgah :)

Inani Hazwani said...

Setujuu !

Inani Hazwani said...

Setujuu !

norhidana miswan said...

setuju...

lbh baik diam dr menjwb

nuyui a.k.a miss YUI said...

sggh isnin ya kak.

Afif Rayyan said...

Setuju sangat2.. nice quote

Cik Puan Eka said...

ye betul. Mmg kita kna bawak bertenang dan sabar

dya bunga said...

itulah sebaik2nya..

LYAfrina said...

adakalanya diam itu lebih baik ;-)

Fiza Rahman said...

Silence is the best reply to a fool.

Irda Garmin said...

itulah yang sebaiknya..salam.ukhuwah salam.singgah sini