nuffnang advert

Monday, July 27, 2015

meriahnya 1 Syawal

Assalamualaikum semua...

keluarga besar Haji Salikon dan Hajjah Puteh...
(cer carik mana aku...ekekek...)
ni pun ada yang balik rumah mertua...
kalau nak diikutkan, memang penuh rumah nenek aku ni...

tahun ni beraya balik Sungai Besar dulu...
raya ketiga terus shoot balik Linggi, N.9 pulak...

seronok sangat tahun ni beraya...
sebab ada Junior sekali...hehe...
nanti kang mood dah sampai, aku update lagi pic...
chow...

24 comments:

Lynda Che Lah said...

akak kat pintu

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Selamat hari raya wahidah..
memang meriah raya Kalau punya keluarga yg ramai ;)

Ezy Loy said...

selamat hari raya kak!!
maaf zahir batin..
;D

eima said...

tudia memang meriah ramainye ......

akubiomed said...

Yang meriah anak-anak apabila sambut Hari Raya berbanding pak dan maknye.

Innanie Ariffin said...

seronoknya kak berata ramai-ramai. meriah. selamat hari raya kak :)

Miss Kirokuza said...

ala terus nampak akk!!!
hahahahah

Ena said...

wahhhhhhh Meriahnya...
Kita nye gambo dok peram lagi.. huhuhu

Wida kat depan pintu tu kan..

eMMe said...

Kak Ida, mmg meriah,keluarga kak ida besar, keluarga saya kecil..sbb tak ramai dik bradik, tiga je.. Alhamdulillah... dpt berkumpul semua ye kak Ida.. mmg meriah laa.. tambah2 ade anak anak.. tu yg lagi sonok tuuu.. nampak dah kak ida terselit tepi tuu..hehehe...cantek kak Ida!

norhidana miswan said...

kalau ramai2 gini mmg meriah bebeno kan kak

Eye_nee said...

Selamat Hari raya beb...Maaf zahir batin..Meriahhh keluraga besarrr ko yer...

wahida said...

emme: dear...yang ramai ni semua sepupu sepapat aku ni nok...aku cuma dua beradik je...yang lain ni semua adalah anak2 nenek aku bersama anak2 dorang...hehe...

Lynn Hamzah said...

Salam Aidilfitri...wah meriahnya...syok dapat amek gambar ramai ramai mcm nie...

Lynn Hamzah said...

Salam Aidilfitri...wah meriahnya...syok dapat amek gambar ramai ramai mcm nie...

shida said...

tudung maroon.. selamat hari raya wahida,,,,

Diana Rashid said...

Bestnya ramai macam ni..tak de tetamu pun dah cukup meriah dah..

AnneRaini said...

meriah sungguh.. family akupun kalo berkumpul boleh ribut satu kampung. riuh bebeno.. hehe

tiga lalat said...

salam aidilfitri maaf zahir batin cik kak wahida tuu., besarnya famili kat sungai besar tu yee., ;p

Inani Hazwani said...

Selamat Hari Raya :)

Qaseh Vee said...

meriahnya ... salam eidul fitri mohon maaf zahir dan batin ...

nusha fasha said...

Meriah sgt...slmt hari raya kak..

Nieda ramly said...

tudung merah di belakang nun....
mesti besar rumah nenek.

idzwa kamaruddin said...

aku plak yg takde mood..hehee..

Rapunzel Cikilolo said...

woo...

slmt hari raya, maaf zahir batin

:)