nuffnang advert

Friday, July 3, 2015

Huhu..

Assalamualaikum semua...


Dak kecik ni demam panas pulak...
Huhu..
Dah la nak balik kampung sg besar petang ni..
Harap2 tak makin teruk la..
Korang doakan dak kecik ni ye..



p/s: eh, dah lama giler tak post entry pakai henfon..
posted from Bloggeroid

15 comments:

Nieda ramly said...

kesian dia...cepat sembuh ye

Nieda ramly said...
This comment has been removed by the author.
Nurzakiah Hanum said...

INSHAALLAH

eima said...

la kesian nye get well soon

Khai♥Rin : anies said...

syafakallah junior

miss eimanhikmah said...

insyaallah cepat sihat

Ena said...

Alahai siannya..
MOga cepat sembuh
Skrg cuaca sangat panas
Kita sendiri pun demam
dah seminggu pun x baik lg
budak2 klu demam lagi la kesian sangat

Fiza Rahman said...

Alololo...siannya. GWS sayang.

SangRatoo said...

Alahai siannyee...moga cepat sembuh baby :* muah sayang dia.

MuMMie BeRRy said...

alololo siannya junior syang anti ni, speedy recover syang!

eMMe said...

RISAU KALO BABY DEMAM, CEPAT SIHAT YEA... BOLEH MAIN DGN ABANG2...

Qaseh Vee said...

semoga cepat kebah demam tu . selalu mandikan dia utk turunkan suhu ...

YattAkasah said...

alaa ciannye dia. semoga cpt sihat ye. skrg cuaca panas kemain

Alin Marlini said...

cian dia...smg cepat sembuh

Diana Rashid said...

demam nak cukup setahun la nih..anak saya yang sulung setiap kali umur ganjak ke setahun dia akan demam..sampai sekarang dah 8 tahun pun macam tu..nak dekat2 hari jadi mesti demam..