nuffnang advert

Monday, December 1, 2014

Hello December!


December,
bakal menyaksikan keluarnya duit bagaikan air
fuh, register tadika 6 tahun untuk adik je dah rm700
belum lagi shopping baju dan peralatan sekolah anak2
dan pelbagai lagi yuran lain
takpelah, demi pembelajaran anak2 kan

ok lah, hari ini bz sikit
suami pulak outstation,
kalut menguruskan 3 hero berseorangan
kaunter pulak bz dengan pelbagai ragam manusia pagi ni

eh, hello December!!
please be good to me!!

13 comments:

Lynn Hamzah said...

permulaan baru untuk saya yang baru kehilangan adik...semoga hari mendatang makin okey dan ceria buat kita semua...

wahida said...

lynn hamzah: oh ye ke dear, semoga tabah ye...aku ni banyak ketinggalan keretapi sejak dah lama tak blogwalking ni..anyway, harap korang satu family tabah ye..al fatihah..

idzwa kamaruddin said...

december yang dinanti!

eMMe said...

Selamat Dtg Disember!
moga Disember ini lebih baik dan memberi kenangan yg indah.. InshaAllah...

faraherda.razalan said...

RM700? Murahnya. Sobs! Jeles.

wahida said...

faraherda: hahaha, sbb adik teruskan sekolah dia kat PASTI, tu yang dapat murah...

Salina@IbuAqil said...

Sama lah sis...
Duit terbang tinggi...
Tp x per yg penting anak2 berjaya..
Aamiin!!!
Excited sis Aqil nk msk tahun 1 thn dpn.. ;,)

norhidana miswan said...

aku pun tahun dpn baru nk antar aiyan kt nursery kt opis nih kak... bayaran sama lbh kurang mcm makngah jaga heheh... yuran sekolah rm700 tak berapa mahal kak, sbb ada sorang kwn kt opis nih kata yuran anak nyer rm1700 huhuhui aku yg dgr rasa nk fengsan

Diana Rashid said...

betul..bulan ni akan mengalir keluar duit macam air..heheh...sebab tu saya dan suami dah plan bercuti hujung tahun ni je sebab nak selesaikan semua baran2g2 sekolah anak dulu..selesai semua baru kita berjalan2...tak la risau ..

Najib Ariyan said...

hasband outstation... apa lagi maknya bersilat lah yer ngerjakan anak2... nasib mak boleh jadi jenderal... kalau mak yang kontrol ayu sepanjang masa.. aduiii... siksa lah

nuyui a.k.a miss YUI said...

Bulan byk guna duit.. huhu

tiga lalat said...

Salam. Hee tangan ada gatal-gatal hendak berjalan-jalan jauh kah?

eima said...

hjg tahun mmg duit byk keluar .. mcm2 nk kena byr utk januari