nuffnang advert

Friday, November 7, 2014

stress, makan!!

Assalamualaikum semua...

post instagram aku pagi ni.
nasi lemak sambal sotong.


lately ni aku agak stress
aku tak tahu kenapa
kalau aku stress
aku akan selera sangat makan
hari hari kalau boleh nak makan nasi lemak
orang lain punya stress aku tak tahu
tapi kalau aku ada gundah di hati
bukan main semua makanan aku bedal
huhu
lara di hati tiada siapa yang tahu
wah, gituwww
rasa nak bawa diri jauh jauh

model nasi lemak of the day, ekekek
bersama geng breakfast aku setiap hari

ko stress mcm mana pun, senyum tetap kena maintain
kerja macam aku ni
kena jumpa clients & visitors sepanjang hari
kalau tak senyum kang
visitors pulak yang stress tengok muka aku ni...hahahaha
so, lara di hati biar kita simpan saja di lubuk hati paling dalam..
gitu.

sanggup tahan lif tak bagi staff lain masuk lif yang sama..muahaha..
sebab sibuk nak berselfie sesama hari ni..
ampunkan kami ye ibu ibu bapak bapak...


depan mata aku ni ada roti sarang lebah
ok, lepas makan nasi lemak
kita telan pulak roti tu
:)

sekian, entry dari orang yang stress.
ekekek...

21 comments:

idzwa kamaruddin said...

sedap nyerrr wehhhhh

Tina Othman said...

Adui jenuh klu stress makan je

wahida said...

tina othman: hahaha...nak buek camno..
nak hilangkan stress mmg aku kena makan...

AnneRaini said...

perghhh...aku pulak stress tgk nasi lemak tu..stress ah camni..

Ena said...

hehe..

tak pe.. janji makanan dapat release stress awak ye wahida..

tp kan... entry kita duk peram dalam draf dr pg td.. nak citer yg kite tengah stress gak.. tp x tau la bila nak publish nye tu.. :P

faraherda.razalan said...

Hehehehe! Janji dpt satu entry dlm stress. Bkn sng tu!

Liyana said...

ahaks lawak la kak

Eda Ejai said...

nampak sangat sedap la nasik lemak tu.. sluuppsss..

Ann Ishak said...

mengancam menu sarapan pagi :)

amirah said...

samalaaaa...stress je rasa nk membaham aje keje ni..tadi dah makan nasik lemak, biskut celup teh, coklat herseys, megi goreng..pasni nak makan lagi rasa,...huwa huwa huwa

Kniedaz said...

sis stress tapi makan best-best huhu....terus jadi lapar nih.

norhidana miswan said...

ko stress pun kak... mkn banyak pun bkn ko nyer badan naik... apa ada hal

eima said...

aku stress ke hepi ke ..mkn ttp makan tak de makna nk biar perut berlapo ....

aku peminat nasi lemak ..klu boleh nk nasi lemak ... siang ke malam ke xde hal;

Tihara said...

akak kalau stress tak selera makan
boleh turun 3kilo dalam masa 5 hari..serius..
tapi naiknya cepat plok bila dah hilang stress..ehee

nini said...

nini kalo stress tido je...dgn harapan bgun tido masalah ilang...hahha

Diana Rashid said...

Untung jadi orang kurus ni..stress boleh makan banyak2..kami yang debab2 ni kalau stress makan banyak2 bertambah bulat la,...haha..

Saya dah ada whatsapp..
0125977656

wahida said...

Diana rashid: ok dear..nnt aku wasap

Yusmawati Paiman said...

stress , makan2 pun menten je...takpe wahida.. :)

wida said...

ala kak mkn byk2 pon..tetapp selim.

NEKCIK said...

takpe makanlah..nikmat Allah bagi..ada orang stress tak leh makan....

Abang Bear said...

patut lah pilihan pun makan kalau stress... dah member semua pun gitu... geng nasi lemak katanya