nuffnang advert

Monday, November 3, 2014

Sampai hati kau Mat Yo

Assalamualaikum semua...
Kehangatan Piala Malaysia 2014 masih lagi diperkatakan
Selaku orang Kluang, Johor
Saya wajib merasa sedih atas kekalahan JDT yang tidak dijangka.
Dah la masa tengok bola tu
Hubby takde di sisi, huhu
Dia outstation ke PD
Kalau tak, boleh linangkan air mata aku ni kat bahu dia, kehkeh...
Hubby tak dapat tengok bola time tu
So, kami main chatting je la kat whatsapp

Serius, masa Mat Yo nak tendang bola tu
Hati aku terus berdetik
'Macam tak gol je ni'
Kadang2 aku malas nak dengar kata hati aku sendiri
Sebab selalunya instinct aku kebanyakannya betul
Benarlah tekaan hati aku
Mat Yo sepak tak gol!!
Grrrrrrrrr!!!

Malam tu memang rasa frust giler la
Tipu la kalau kata tak kecewa
Tapi takpe la, nak buat macam mana kan
JDT dah buat yang terbaik
Beraksi dengan baik sekali
Cuma rezeki tidak berpihak pada JDT kali ni
Tahniah JDT kerana beri tentangan yang cukup hebat pada Pahang

Tahniah Pahang!!  
Anak aku si abang bukan main suka Pahang menang
Bukan main lagi dia menjerit malam tu
Berlagak giler dia bila Pahang menang, hahaha...
tapiakutakpuashatipemainkotumbukperutAmriYahyah

Anyway,
Terima kasih JDT kerana mengembalikan kegemilangan Johor.
Kami tetap setia bersamamu.
Love u JDT!



18 comments:

wida said...

Oohh..kesiannya ko kak. x pe, masuk final pon dah okey tu.

Nurulhuda Abdul Latip said...

Aku punya instinct pun sama dan aku pun tak suka sebab selalunya instinct aku selalu betul...Tp takpelah masuk final pun dah kira ok kan...

Daddy Ziyyad said...

hahahahaa...
aku pun marahkan mat yo!!

faraherda.razalan said...

Hahahaha!

Kesian matyo. Dia nanges bkn sbb JDT kalah beb tp sbb dia dah tau mcm ne teruk kena bahan nanti. Hahahah!

Apapun, JDT tetap dihati.

Fazleyatul Aini said...

tmj tolong tendang matyo !
dia buat aku marahhhhhh

haha !

walaupun aku melaka, aku menyokong JDT !

Sebab nasi beriani gam sedap ! hahaha

NM03 said...

tapi amri yahya yang mula dulu... kan?

Kniedaz said...

JDT tetap di hati..kalah menang sentiasa sokong JDT...hahaha..jangan marah Mat Yo...kita lelong dia je

nuyui a.k.a miss YUI said...

sonok tgk saat itu..hihih..

apa pun dua2 tak skong sbb tak minat bola..eekekeke

Abang Bear said...

Kita hapuskan Mat Yo dan seluruh keturunannya dari dunia bolasepak untuk mengelakkan perkara yg sama berulang... (emo lah pulak kan!!!).... hahaha memain jer... memang dia lah dalang kekalahan tu... minta maaf takleh nak cover

Sajirah Azlan said...

salam singgah..wahh sume citer pasal bola nampaknya..
:)

adarnadzmie said...

sama la akak ngan suami pun fikir gitu gak...mesti mat yo sepak x masok gol...hahaa....memang tekaan betul....

semua rasa gitu... macam doakan jer kan....hihii

Diana Rashid said...

tak pe la..Musim depan cuba lagi..kesian mat Yo..selalu dia kena..hheheh

Qaseh Vee said...

org johor tetap JDT . cuma nasib x menyebelahi mlm tu ... mat yo mat yo ...

aLyNnZ said...

sabar tau..takpe lain tahun cuba lagik..

amirah said...

ada ke budak opis cakap dia x gol sebab kena ketulahan isteri dia dlu..hahaha...mcm x kena aje...marah sgt nampaknya tuuu...hahaha

pape pun game dah best dah...tgk pun dah penat tau!!belom berlari dlm pdg lagikk

Jane said...

heheh mat yo x salah laaa
kesiann dye

AnneRaini said...

aku lepas first half dh mls tengok..stress woiii.

Anonymous said...

majoroti rakyat Malaysia suka JDT kalah....tahu tak sebab apa..?cuba kaji tengok...