nuffnang advert

Friday, October 31, 2014

hidup JDT!

Assalamualaikum semua...
hari ni rasa gatal tangan je nak menulis blog,
so, marilah kita update.

dah berapa hari aku duk berzikir kat telinga hubby
aku nak jersi JDT
laki aku buat tak layan je
ye lah bukan nak tengok bola kat stadium pun kan
duduk rumah je pun sibuk nak jersi jugak
kahkahkah
tak kira, nak jugak!!
sebagai warganegara yang ber IC kan 01
dan pernah menetap di Johor selama 11 tahun
wajiblah aku menyokong negeri kelahiran aku tu
dah la warga Johor menanti sekian lama nak tengok Johor masuk final

 dan akhirnya semalam petang hubby beli jugak
wow, surprise!! terus bagi gigitan manja untuk hubby...eh?!

tapi mamat ni yang rasmi dulu jersi aku..
lepas tu dia boleh tanya,
eh, kenapa perut I buncit ni?
omaigad!! aku rasa nak pitam bila dia ckp mcm tu
encik lakiku sayang,
perut awak memang selama ni dah buncit la
awak tak perasan ke atau buat2 tak perasan
grrrrrrr

whatever la,
yang penting JDT masuk final
tak sabar nak tengok game esok
harap2 JDT balun habis2
kalau aku takde anak kecik
sure aku sefamily gi tengok kat stadium
takpe, tengok kat rumah je sambil layan nasi ayam, ekekek

tapi kan, tapi kan
aku dengan anak aku si abang tu selalu bertekak
ye lah, anak aku tu penyokong tegar Pahang weiii
dia ada jersi Pahang tau!
dia siap cakap mesti Pahang menang punya nanti...grrrrr

ok, we just wait n see
semoga kemenangan esok berpihak pada JDT
ayuh Johor, luaskan kuasamu!

17 comments:

Nurzakiah Hanum said...

hehe
ermmmmmmmm
hogoh pahang

AnneRaini said...

hidup JDT wehhhhh.... walaupun aku tak minat bola tp dah pasukan JDT masuk final haruslah sokong jugak..hihihi

Khai♥Rin : anies said...

ini dah terlebih bersemangat da ni ;-)

e k i n ♥ y u s r i said...

hidup JDT!
hehehe

Cik Ecah said...

luaskan kuasamu..jdt...
hagoh pahang hagoh...pahang...
opsss kite tgk jer..x sokong mana2..pasal selangor xde dlm list...kahkahkah ;)

LydSunshine said...

Hidup Tok Gajahhhh!

*Lariikkkkkk!!!*** Hehehe.. Saje cari pasal kat blog penyokong JDT. :p

*singgah dr blog Pok Amai2.

ArY + ShA = AmZaR FaYyAdH said...

Assalam kak wahida,
ooooooo..final
tak ketahuan punca iols ni he3

wahida said...

lydsunshine: eh takpe, kita bukan nak gaduh2 pun pasal bola ni..anak i support pahang tau...dia boleh geng dengan u...hehe...

nuyui a.k.a miss YUI said...

wah smgttt..hihih

norhidana miswan said...

hahahah gelak sendiri aku, aku yg warga johor tp menetap kt kl nih takde rasa apa hahahha.... cume wish all the best jelah... jgn smpai gaduh2

Fazleyatul Aini said...

jdt jugak !

amirah said...

camne dak abang leh sesat jadi penyokong pahang? musyekelll

Diana Rashid said...

kalau memang boleh la cuti..:p

wahida said...

Amirah: dia tu hantu bola nok..dia tahu pahang kuat..tu yg dia sokong pahang tu

Kniedaz said...

Jom sokong JDT..luaskan kuasamu! Hehehe

Warga Alam said...

Salam Wahida...

AA sedang buat pormosi ke Lombok... abg baru je balik dari sana... best giler... baca lah update terkini... Lombok memang best

wahida said...

Warga alam: lombok mmg target saya tu bang..hari tu tgk aa takde promo gi lombok, sudahnya booking pi koh samui..
Nnt saya baca blog abg