nuffnang advert

Tuesday, November 18, 2014

Edisi Junior: kasi setel ini rambut!

Assalamualaikum semua...

jom tengok junior jumpa barber
pic ni semua adalah selepas aku jadikan junior model rambut kat entry ni
lepas dah puas jadi model, terus bawak dia pi botak rambut...
jom layannnn...

 kita kasi licin itu kapla!

 wah steady lah junior!! 

 amboi aneyy, kemain panjang kuku ko...
steady lah junior, tak nangis langsung kena pegang kepala mcm tu
aney pusingkan ke kanan, dia ikut ke kanan
aney pusingkan ke kiri, dia ikut ke kiri...kehkeh...

 sikit lagi nak setel...
dah merah2 dah kepala junior..

 holloh holloh...

 suka sangat dengan pic ni...
rasa comel giler si junior...
matikla jap lagi cik anon lahar aku sebab puji anak sendiri...muahahaha...

 nenek awak kat sungai besar tu memang marah betul kalau awak rambut panjang,
selagi tak botak, selagi tu nenek Is awak berzikir kat telinga mama ni..huhu...

 wah...sudah licin!! 
kemain abang2 awak yg over excited tgk awak botak...

 ok, kita kasi bedak sikit
balik kang mandi

sebelum dan selepas


bukan main lebat kan rambut si junior ni
dah botak, nampak lain pulak muka...
sekarang ni pun dah tumbuh balik dah rambut dia
kalau pegi mana2 mesti akan ada yang tegur
'wah...lebatnya rambut dia, masa ngandung ada makan apa2 ke bagi rambut anak lebat?'
serius, aku takde jawapan untuk soalan tu
memang anak2 aku semua lahir berambut macam ni
mak aku cakap aku dengan adik aku dulu pun rambut tebal
sampai rambut tu dah tutup mata...

so, jawapannya adalah ni semua kerja Tuhan!
hahaha...

21 comments:

Nurzakiah Hanum said...

comeinya

Miz Eija said...

nape comelnya sgt si kecik ni.. syebab benau !! diam je orang sodok rmbutnya hihi

norhidana miswan said...

bgsnyer tak nngis pun.... dua ttp comei ada rambut ngn tkade rambut

AnneRaini said...

samelah anak2 akupun lahir rambut lebat.. Keturunan kot..hehe

Lynn Hamzah said...

bagusnya dia...x nangis pun...

Ena said...

wahida..
kita suka betul tgk baby yg x de rambut ni
nampak sangat comel

Rai OurKizuna said...

comelnya junior~!! muka dia macam ko sangat tau..gerammm

Nurulhuda Abdul Latip said...

Comelnya dah botak, bulat je muka..Kalau rambut tebal memang cepat je tumbuh balik kan cam anak aku semua jenis rambut tebal..Rimas pun yea gak sebab kerap kena gunting rambut.

RYS AREESA NASIR jr said...

hish dont worry sis... memanglah mak kena cakap anaknye comel... hu hu.. anyway junior ni nnt besar mesti hensem hu hu...

Travelog Sunyi said...

alololo...diam je die...

akubiomed said...

Habis sudah kasi botak. :)

eima said...

lagi tersgt comey botak wei kak ida ..aku suka

Makcik Anak 3 said...

panjang kan rambut jr ni..ape pun..boy ..comey je walau botak...hehee

faraherda.razalan said...

Comelnya! Serius comel! Hahahaha!

cindyrina said...

baiknye dia...dan mata dia yang bulat tu..comey sgt!

misz sheyla said...

alaaaa....xmo dah botakkan rambut die... ade ambut nmpk lg syomellll

ain.ya.nun. said...

Mesti junior rasa tenang je sbb kepala dah ringan kan kan kan junior kan?

eMMe said...

btol la lebat baru junior... hurm.. mak pak dia pun rambut lebat kot...bru ringan kepala Junior kan,eeee...

Diana Rashid said...

Bukan rasa2 lagi dah..memang comel pun..dah la mata bulat..muka pun bulat..botak pulak..nampak macho pun ada..eekek

amirah said...

hahaha...betul betul betul...kerja Tuhan kan...bulat betul mata muka si junior ni..!!

rasp said...

iyelah sis...
lain rupanya ada rambut & botak...
tapi maintain comei....