nuffnang advert

Thursday, August 21, 2014

Pilu.

Assalamualaikum semua...


masih tiada perkhabaran tentang MH370
tiada bangkai kapalterbang dijumpai, tiada jenazah

jenazah mangsa MH17 sudah kembali
tapi MH370?
buntu. clueless.
mana kau G-Go?

percayalah G-Go,
dalam aku bergelak ketawa sekali pun
aku tak pernah lupa pada kau
aku tak pernah putus mendoakan kau
aku sangat bersimpati dengan isteri dan anak2 kau
terutama baby kau yang baru lahir tu
pilunya rasa di hati ini

mungkin aku terlalu beremosi
tapi itu lah hakikatnya
aku telah hilang seorang kawan yang sangat baik
mana mungkin aku tidak bersedih
aku hanya mampu untuk terus berdoa

semoga Allah mempermudahkan urusan mencari MH370 ini
selamat malam, G-Go


esok, blog ini juga turut berkabung.
tiada entry untuk esok bagi menghormati jenazah mangsa MH17.
Al Fatihah.

5 comments:

Anum said...

amin

Makcik Anak 3 said...

huhu..sedey jugak...

Yaya Azura said...

moga ada perkhabaran MH370.. alfatihah buat mangsa MH17 ..

amirah said...

:(

kurus said...

sama2 kita doa semoga pencarian MH370 menemui jalannya sepertu mh17 aminnnnnnnnnnn