nuffnang advert

Monday, June 2, 2014

mek Wahida wehhhh....

Assalamualaikum semua...

Astaghfirullah,
punyalah mengantuk pagi ni
macam lah aku makan nasi lemak tadi
padahal makan soto je pun

pas tu apa hal ntah
baru makan soto separuh
dah rasa kenyang giler
selalunya kalau makan, sepertinya macam tak cukup, hahaha

nak update blog ni pun rasa malas sebenarnya
tapi gigihkan jugak demi kasih sayang pada blog ni
kasih sayang la sangatttt
kata nak jadi blogger tegar kan
ekekek

dalam pada mengantuk ni
sempat check income iklan nuffnang
bagi segar sikit bijik mata ni
total sekarang dah rm350
genap rm400, aku nak cash out
nampak rm350 dalam acc nuffnang
baru semangat sikit nak kerja, hahaha
dasar materialistik


dah mengantuk, aku selfie
tapi ada segmen malam tadi kat Buletin Utama
katanya, barang siapa yang suka sangat berselfie tu
ada masalah mental
grrrrrrrr
itu statement paling keji pernah aku dengar okeyyyy
kalau macam tu
Siti Nurhaliza, Neelofa, Nora Danish semua pun mental
sebab dorang lagi giler berselfie aku rasa
muahahaha
pastu PM kita, Barrack Obama pun pernah berselfie
hahaha, nak kata apa tu?

dulu ada artikel mengatakan
orang yang suka amek gambar makanan pun mental
yang itu aku anggap artikel paling 'rubbish'
dah takde benda lain ke korang nak kaji
OMG!!

whatever la, yang penting aku hepi
tetiba je sekarang dah Jun hari ni
sekarang tunggu masa nak bersalin awal Julai nanti
ya ampunnnn, berdebarnya rasa di hati
eh, korang dah habis puasa ganti ke belum ni?
Ramadhan nak menjelma balik dah ni

16 comments:

Fazleyatul Aini said...

hidup selfie !
haha

Anonymous said...

Cuti panjang...

Unknown said...

hoi hoi..lama tak nampak muka ko noks.. hehehe.. aku segan nak selfie sbb tak comel..wakaka..

perghh.. masyuk nuffnang ko.. bagi sikit aura kat aku okay.. biar banyak sikit nuffnang bagi..

Fiza Rahman said...

Perghhhh...masyuk tu.

Aku baru ganti posa 2 hari. Next week baru nak sambung balik.

akubiomed said...

Fuh masyuk. Boleh belanja ais kacang. :-)

Mummydearie said...

Wah, sebulan penuhlah nampaknya tak dapat puasa! Bertabahlah nak menggantikannya nanti tahun depan yek!

wahida said...

mummydearie: huwaaaaaa....
memang kena bertabah je la nak mengganti puasa tahun depan...

HeNRieTTa JoSe said...

comeinye akk...berseri seri...wah, sama la rietta pown lebih kurang sama ngan akk...akak punya RM350.00, rietta punya RM3.50...hahaha...

wahida said...

henrietta jose: itu teknik kamera je nok, tak yah nak terpedaya sgt...hahaha...

eh, 3.50 pun duit apa...ok lah tu, sikit2 lama2 membukit la tu...caiyok rietta!

Dr K said...

due kau bila nok?

wahida said...

daddy ziyyad: awal julai nok..

Makcik Anak 3 said...

mulus nyer muke mak yung nie.......cute je kan....

AnneRaini said...

kemain flawless muka ko nok.. apps ape ko pakai? hihihihi..

Aku dah ganti puasa..hrp maklum..hehe

wahida said...

anneraini: mcm biasalah, 360 nok...hahaha...

NEKCIK said...

selamat membilang hari..bnyakn berdoa semuga semua selamat...insyaallah

Unknown said...

Huhu.. kak.. lme x jgk blog ko.. bz bebenor.. bru tau ko pregnant.. congrats!!!! Semiga semua selamat.. btw, bb gal ke boy kak? Vote for GIRL!!!