nuffnang advert

Monday, June 16, 2014

entahlah

Assalamualaikum semua...

lamanya tak update blog
eh, jangan ingat saya dah bersalin
belum lagi, belum tiba saat itu

saya rasa ini lah pertama kali blog ni terabai lama
kalau pernah tak berupdate pun dulu
sebab saya travel ke mana mana
tapi kali ni saya tak ke mana pun
saya ada je

tapi mood malas saya menyerang kembali
di awal kehamilan dulu
saya malas dari segala segi
masak malas, membasuh malas, mengemas malas
tapi update blog rajin pulak masa tu

tapi dah hujung2 kehamilan ni
malas tu datang balik
tapi kali ni malas dia lain macam pulak rasanya
malas nak pegi keja
arghhhhhhhhhhhh
setiap kali bangun pagi nak pegi keja
terasa liat sesangat
eiiiii, tak pernah seumur hidup saya rasa macam ni

lepas tu kan, sekarang ni
tengok blog pun rasa meluat
dah apa hal ntah

serius saya rasa macam nak duduk rehat2 je kat rumah tu
tengok tv, lepak2 makan jajan
melayan rasa malas tu
oh rumahku syurgaku

orang kata jangan dilayan sangat perasaan malas tu
saya dah cuba lawan dah
tapi tetap lah gagal
hadoiiiii

waktu begini kalau lah saya dapat Putu Bambu World panas2 sambil makan depan tv memang lah heaven
sebekas macam ni saya boleh habis sorang
silap2 tak cukup sebekas, kena makan dua bekas baru puas hati
dasarrrr kuat makan, huhu...



ke mana hilangnya mood rajin saya?
arghhhhhhhhhhh!!!!!
stresssssssssssss!!!!

12 comments:

Anum said...

dah agak da.. pasti mood berubah nie
hehhe

Fazleyatul Aini said...

kene seru balik mood rajin tu hihi

Unknown said...

haa.. rindu ngan wahida dah ni.
Sesekali rasa malas, tak salah rasanya..hihi
Insya Allah moga dipermudahkan segala urusan wahida..

Unknown said...

ooo patut la... tapi tak pe kekadang umi pun ada penyakit M tu...

sedap wehhh putu bambu world tuhhh

Rasp said...

haiiippp xmo malas-malas...

hehehehehe cakap org pandai...
me lagiiiiiii kelaut mood tu...
sib baik ingat lagi password...
tapi masuk2 je blog, malas update...
i BW je lalalalalalala....

AL FAJR TRAVEL JOHOR said...

Bismillahirrahmanirrahim..

Assalammualaikum wbt

ALFAJR TRAVEL & TOURS SDN BHD (768307-X) (KPK/LN 5056/1) menyediakan perkhidmatan UMRAH.

Pakej Umrah December (Musim cuti sekolah) dari harga RM4,790.

Layari:

umrahjohor.blogspot.com
www.alfajrtravel.com.my

Hubungi:
07-2344437
(utk sebarang pertanyaan)

Fiza Rahman said...

Dah bersalin nnt datang lah mood rajin tu kot. Betul tu, perasaan malas tu jgn dilayan sgt. Klo layan memang malas tahap tak hingat lah jawabnya.

akubiomed said...

Pernah rasa Putu Bambu World. Ini boleh tahan rasanya.

norhidana said...

aku pun 2minggu takde kak, ada pun tak sempat nk BW blog kwn2.... sedap tu putu bambu panas2...

kausar said...

alaaa sedapnya putu bambu nak nangissss

NM03 said...

bulan posa mesti aku carik putu bambu ni jah

Suria Amanda said...

x per la Wahida..asalkan ko sihat dah la,,mood tu biasa la kan..adakala ok..adakala x...take ur time eh...ko ada jer dalam bloglist aku ni...