nuffnang advert

Thursday, May 15, 2014

Magnum Gold, akhirnya dalam genggaman

Assalamualaikum semua....

pernah baru2 ni aku up entry kat blog
pasal teringin benor nak minum teh botol
ingat lagi tak?
pastu aku cakap aku dah dapat teh botol
teringin pulak nak makan aiskrim Magnum Angelina Jolie
terliur giler weh tengok aiskrim tu

dipendekkan cerita
hubby gigih mencari aiskrim yang aku nak
mencari seantero Rawang
jenuh carik sana sini
masuk kedai runcit sana sini
masuk 7E sana sini
sampai ke JJ Rawang
namun tak de, sedih
hubby cakap yang ada magnum coklat la
strawberry la
huwaaaaaaaaaa
aku tak nak aiskrim perisa lain
aku nak Vanilla Caramel ni saja
aku anggap takde rezeki je la
kesian Junior, huhu

sudahnya ko tahu hubby jumpa kat mana?
kat Sogo uollss
jumpa yang jual sekotak macam ni
dalam satu kotak, ada 3 bungkus sekaligus
hubby beli masa dia balik keje semalam
aku simpan dulu dalam fridge kat ofis aku ni
sebab kalau nak bawak balik Rawang takut cair
maklumlah, aku kan balik keje naik motor
takut sampai Rawang dah cair
tapi punya lah dari petang semalam
membawak nak tidur semalam
fikiran aku melayang2 je kat eskem ni
malam tadi mohon doa banyak2 pada Allah
semoga aku sempat menikmati aiskrim ni esok pagi

pagi ni lepas je breakfast
terus sambar aiskrim ni
dah tak sabar sangat dah ni
ekekek
sedap uolllssssss
dah la aku ni memang suka aiskrim vanilla
heaven sangat la kan

aiskrim vanilla salut caramel
ya ampunnnnnn
sedapnya la hoiiiii
tapi caramel dia tu dah retak sikit

pagi2 dah makan aiskrim
selagi tak makan
tak tenang aku nak buat kerja
hahaha

ada yang komen
duta iklan Magnum Gold tu bukan Angelina Jolie
tak kisah la heh
Angelina Jolie ke
Angelina mata juling ke
yang penting aku dah dapat eskem ni
muah muah to hubby
rasa nak buat love bite je kat hubby
masa dapat eskem ni semalam
muahahaha

lepas makan je eskem ni
cepat2 cari air suam
bilas tekak
aku ni kalau makan eskem rupa gini
memang cepat dahaga
lagi satu sebab dia agak manis
tapi sedappppp
Alhamdulillah, dapat jugak merasa
setelah gigih mencari

22 comments:

firdausi said...

nasib baik tak ngigau nak mkn kopok lekor kat terengganu.. yg pior... yg baru masak.. kekekekekeek mak jemah oo mak jemah..seronok baca blog awak.. enjoyy!!

Anonymous said...

Amboi sampai nak hadiahkan love bite hehe lega bila dah dpt ye

Suria Amanda said...

nasib baik dah dapat..kesian ko nok...puas mencari erk..macam tu biasa sebab bila dicari memang xde..kalau x cari bersepah jual kan...

NM03 said...

tekak aku jugak tak dapat2 lagi ni... kesian baby... nendang2 dah ni ...

wahida said...

NM03: meh jah, naik 22...aku ada satu lagi ni...

akubiomed said...

Sudah beberapa kali merasa. Lagi best kalau ada yang sudi belanja. :-)

Umie Nadhirah said...

Ya Allah. tergugatnye
aarggghhhh sedappp!!

IDAZS said...

sedapkan. saya pun suka..

IDAZS said...

sedapkan. saya pun suka..

norhidana said...

amboih ibu mengangdung.... aku tak penah try lg magnum yg nih kak... kata org manis sgt... aku nih yg manis2 sgt mmg agak kureng minat... rasa kering tkk kalu mkn

ain.ya.nun. said...

Takde la meleleh ailiyo Jr. nanti dah.

wahida said...

norhidana miswan: mmg agak manis nok, tapi aku suka je...sedappppp...

rintzpalil said...

kecur saya emmm!

HeNRieTTa JoSe said...

Yummy.....rietta pown xtaw nama duta yg jelita tu...jnj dapat makan eskem tu kan...

emarieys said...

orang cakap terlalu manis.

Fiza Rahman said...

Tak pernah try lagi. Ada yg kata manis sangat.

cik fadh said...

kak !!! fadh pown mencari2 aeskem ni dr mggu lpas xjmpe2..kenape ssh sgt nak dpt????

wahida said...

cik fadh: cer try carik kat sogo...ni hubby akak dpt kat sogo lah ni...

Unknown said...

Alhamdulillah...dapat gak akhirnya..pasni x dek la terbayang2 lagi kan hehehe

Izzati Amira said...

haha. haritu dah rasa dah.. tebalkan kulit dia? rasanya kalau tak letak dlm fridge pun , kulit dia takkan cair.. cuma aiskrim vanila tu je yg cair...

suka magnum almond lagi..

lepas akk ckp model dia angelina jolie, sye tgu depan tv nk tgok skali lg.. tp mcm tak je.. haha

sitirohaida said...

ni yg nk try jugak..

Puan Eka said...

hahahahaha nasib x buat love bite kan kak.

tula eksrem ni sedap tp manis skit.