nuffnang advert

Friday, April 18, 2014

Mohon doa

Assalamualaikum semua,


Malam tadi saya tidur agak awal dari kebiasaan
Hubby balik malam tadi pun saya tak dapat tunggu
Selalunya letih macam mana pun saya gigih tunggu hubby balik
Buatkan dia teh tarik segelas dan sembang2 kosong sebelum masuk tidur
Tapi malam tadi saya dah tak tahan mengantuk, letih sangat rasanya
Saya whatsapp hubby mintak izin masuk tidur dulu
Saya siapkan kerja2 rumah
Saya off internet, mute kan henfon
Anak2 pun dah masuk bilik masing2
Dan akhirnya, saya terus lena dibuai mimpi

Tapi dalam saya mute kan henfon saya tu
Dalam saya off internet henfon saya tu
Dalam pada saya enak dibuai mimpi
Rupanya ada perkhabaran tidak baik tentang pakcik saya
Pakcik kesayangan saya sedang bertarung nyawa di hospital sekarang ni
Tengah malam tadi jantungnya terhenti selama 25 minit
Dan doktor sedang sedaya upaya buat sehabis baik
Pakcik saya masih tidak sedarkan diri
Sedang kritikal di Hospital Teluk Intan
Kami masih mengharapkan ada keajaiban yang akan berlaku

Saya mohon jasa baik kawan2 yang saya sayangi
Doakan pakcik kesayangan saya dalam keadaan yang baik2 sahaja
Semoga jalannya dipermudahkan

Kemungkinan besar saya akan balik kampung hari ini jugak
Doakan perjalanan kami juga ye

30 comments:

Tina Othman said...

Moga selamat semuanya

NM03 said...

moga pakcik kamu terus kuat dan semoga kembali sihat seperti biasa.

norhidana miswan said...

ko jgn riso sgt yek kak... insyallah kita doakan moga pakcik ko cpt sihat n sedar mcm biasa yek...

Rai Ourkizuna said...

semoga semuanya selamat..take care.. hati2 pergi dan balik..

Nurzakiah Hanum said...

INSYAALLAH SEMOGA SEMUANYA AKAN SELAMAT

:: idzwa :: said...

semoga dipermudahkan semua nya..

sudipVSsenduk said...

Moga pakcik wahida kembali sihat dan semuanya selamat. Teruskan berdoa kerana doa adalah penggerak dalaman yang memberikan kekuatan.

Zee Suhaini said...

zee doakan yang terbaik untuk pakcik akak..harap dier kuat dan tabah..

Mummydearie said...

Semoga semua urusan dipermudahkan. Berhati-hati ketika memandu pulang menziarah nanti. Doanya semoga pakcik Wahida kembali pulih seperti sediakala.

Aziela said...

Kami daoakan yang terbaik. Serahkan sepenuhnya pada Allah. Mohon bersungguh2 dengan Allah. Berhati2 di jalan raya. Semoga segalanya dipermudahkan. Amiin.

ain.ya.nun. said...

Semoga semuanya selamat Wahida.

Rinna said...

Insyallah moga pakcik sihat sedia kala..

AnneRaini said...

semoga semuanya selamat.

IDAZS said...

semoga selamat semuanya. insyaallah

Tihara said...

akak doakan moga pakcik awak sihat kembali..insha Allah
moga selamat dalam perjalanan

Fazleyatul Aini said...

semoga dipermudahkan InsyaAllah

nuyui a.k.a miss YUI said...

amin, mudah2an baik2 hndknya kak..

Fiza Rahman said...

Smoga perjalanan dipermudahkan olehNYA.

Kniedaz said...

semoga dipermudahkan segalanya...jaga diri sama

che mid said...

Rasanya hilang terus mengantuk lepas dapat berita tu kan..apa pun harap yang terbaik saja.,Allah Maha Mengetahui..

Nurulhuda Abdul Latip said...

Mohon Allah permudahkan segalanya, mudah2an pakcik wahida cepat baik dan sembuh semula yea

.:fyzz:. said...

Inshallah..aku dn kengkawan doakan pakcik ko kembali baik..amin

NEKCIK said...

sabar wahida...insyaallah sama sama lah kita doakn agar dia sihat. ..insyaallah

~ yus ~ said...

Moaga pakcik Wahida sentiasa di bawah LindunganNya ya. Kak Yus doakan, moga perjalanan Wahida sekeluarga juga selamat.

Ema Johari said...

semoga dipermudahkan segalanya...InsyaALLAH ramai yang akan mendoakannya

izz said...

salam perkenalan kak ida... kakak ke? hehehe... sonok baca blog ni..

Nafira usof said...

semoga pak cik ko kembali sihat nok~
Amin~

eima said...

MUDAHAN PAKCIK K.IDA KEMBALI ISHAT DAN SEMBUH HENDAKNYA ...

JunAina said...

Mendoakan yang terbaik agar Allah s.w.t mempermudahkan segalanya.

Dee said...

moga pakcikmu cepat sembuh ye..amin..