nuffnang advert

Thursday, April 17, 2014

Baba's oh Baba's

Assalamualaikum semua...

baru2 ni kan ada MIHAS, eh korang tau tak MIHAS tu apa?
ala, Malaysia International Halal Showcase tu la
so, masa tu mmg ada banyak makanan halal dijual
dan masa tu jugak produk Baba's ni ada buat promosi
ya ampunnnn, Noor ( geng Antu Jepun ) cakap berebut2 org dekat booth Baba's ni nok
mana taknya, 7 rempah Baba's hanya rm10
berkali2 aku tanya dengan Noor, betul ke semua ni cuma rm10?
sebab aku rasa murah sangat

ada rempah:

1) Serbuk kari ikan masin
2) Serbuk rendang
3) Rempah sup
4) Serbuk kunyit
5) Serbuk cili Baba's
6) Serbuk kari daging pedas
7) Serbuk kari ikan & udang pedas

pastu siap dpt free bekas rempah rupa gini, semua ni hanya RM10
memang kaum Hawa berebut la weh...hahaha

tapi nanti aku akan buang stand dia tu
nak ceraikan dia dengan stand tu sebab makan space

hrrmmm, rasanya nak buat kari kepala ikan la Sabtu ni
Ahad pulak nak buat rendang ayam
yeayyy, mari menyanyi di dapur bersama Baba's weekend nanti



p/s: hari ni kat ofis mak jemah ada event bersama Tun M, I is frust tak dpt bergambar dengan beliau, bodyguard kiri kanan, grrrrrr....

28 comments:

Anum said...

berbaloi-baloi kan

Fazleyatul Aini said...

wah bau kari la nanti hihi

msredcheesecake said...

bagus ada bekas rempah tu...senang

Izwa Kamaruddin said...

bodyguard dia hover tau..sb pernah jumpe kat klcc tak dibagi nyer dekat langsung....grrr...

Anonymous said...

Eh murahlah tu sb biasa sepeket pun rm3 lebih klu tak silap

Saya pun suka babas sedap

dear anies said...

check jg expired date nyer.. tkt2 da hmpr...

Suria Amanda said...

wah..siap dapat bekar rempah percuma tu mmg la worth it...

wahida said...

khairin: dah check, expired dia mmg lambat lagi, tahun depan...heheh...

Tie HT said...

tiba-tiba jer akak ternyanyi lagu baba's :)

♥ Vna ♥ said...

beb aku ade benda ni..beli masa promo kat office jugak ngeeee

and aku pun tak pakai stand dia tu..sbb makan space

Unknown said...

RM10 percuma bekas tue.
mmg untung nieh.

rugi tu x dpt bgambar ngan Tun :)

NM03 said...

along pon dah pesan ngan aku kalu nak pakai jgn pakai stand sebab semak. taknak jemput aku makan kat ngumah kau ke weekend ni... ahaksss

Kniedaz said...

wow...berbaloi2 tu....rugi kalau tak beli...

eima said...

babas ade serbuk kari ikan masin tatau pun selamani aku guna serbuk kari ikan je .... weeehuuuu nk cari la nanti

wahida said...

eima: aku pun baru tau ni nok, keluaran terbaru Babas tu...

nuyui a.k.a miss YUI said...

untung sgt dgn hrga tu..huhu

AnneRaini said...

berbaloi2...aku suka guna kari pedas die tu...mantoppp.

Lynn Huraiza said...

untung berganda nie...hihihihi...

akubiomed said...

Cantiklah bekas aluminum dari Babas nih.

sudipVSsenduk said...

serbuk kunyit babas warna kuningnya melampau-lampau.. tak suka

wahida said...

sudipVSsenduk: betul tu kak, part ni saya setuju..

norhidana said...

waaaaaaaaaa murah tahap melampau, dpt bekas lwo lak tuh kak...

jelesnyer ngn mak jemah ada event bersama TUn M, pujaan aku tuh kak...

Mummydearie said...

Alamak, besar kerugian kerana dah terlepas pandang. Dok dengar MIHAS, MIHAS tapi tak take note bila dan di mana. Nangislah special bekas cam ni plus 7 rempah 10ringgit jek. Nak juga! Camna nih...

JunAina said...

Oiiiii mak murah gila! Akak kat rumah guna rempah ni jugak.

Umie Nadhirah said...

bapak murah, kalo mak tengok ni mau taknak balik.. sarawak xde meh.

kak, krm salam negarawan kita tu :D

Ailove Uhusband said...

waaahh..murah dan berbaloi..kalau dah namanya rezeki kan..:)

YattAkasah said...

perghhhh berbaba's la kat rumah ye..hehe

emarieys said...

memang berbaloi sangat...yg malas masak pun pastinya akan berebut...hehehe