nuffnang advert

Tuesday, April 8, 2014

Malaysia International Halal Showcase

Assalamualaikum semua...

gigih, tengah busy pun sempat selfie...kehkeh...



hari ni saya akan sibuk
melayan ragam visitors/buyers dari seluruh pelosok negara
fuh, pagi2 lagi dah mengadap pelbagai kerenah
demi amanah, saya akan jalankan dengan dedikasi gitu :)


pada semua buyers IBM MIHAS, 
welcome to Malaysia!!
dengan lapang dada kami sambut anda.

20 comments:

:: idzwa :: said...

SAYA SUKAAA!!!

CANTIK KO NOKS :)

norhidana miswan said...

selamat melayan buyers2 ye kak... kalu dkt dh lama kami sampai mengular kt sana hehehe

Salwa said...

Tak berkesempatan lagi ke sana. Teringin juga.

Ayu sukatiakula said...

berseri ibu mengandung

Shark Kay said...

slamat berkerja kak :)

eMMe said...

seri ibu mengandung...

NM03 said...

dengan sempit dada saya call kan teksi utk anda. hehehehe

wahida said...

NM03: takde makna nak teksi, bo layan...hahaha...

shuttle byk kt driveway tu...

amirah said...

berseriii mak yong..

rasp said...

makin berseri u sis....phewwiittt.

busy tu busy tapi jaga diri sama ye sis...

salwana nordin @ che'wa said...

berseri je muka :)

AnneRaini said...

selamat bertugas.. apasal aku rasa ko makin flawless ni nok?

rostina76 said...

sejuk mata & hati pelanggan tgk u senyum camni… comel lagi

Fazleyatul Aini said...

happy working

CikLily Putih said...

tanggungjawab tuh, kena buat la ye. selamat bekerja

D.Shahril Hakime said...

selamat berkojeeeee

Fiza Rahman said...

Berseri² muka mak yung ni ☺

Kniedaz said...

bersihnya kulit muka...cantik ^_^

Amanda Suria said...

cantik..sweet berseri2 muka ko nok...mmmuah skit....

Petak Bunga said...

awas, boleh jatuh hati gini