nuffnang advert

Tuesday, April 15, 2014

hari ini hari Selasa


1) baju oren, shawl oren
2) foundation, eye liner, brow liner, mascara, lipstic, blusher + Safi Rania
3) Lite FM
4) Ground Floor, Sayap Barat
5) sunyi sepi
6) Salahkah, Relakan Jiwa, Bintang Hatiku, Laguku Untukmu, Malamku Kesiangan
7) roti arab + sambal sardin + horlick ais
8) warm water 800 ml
9) USB fan
10) tablet susu kambing



sekian, dari orang yang mengantuk.

18 comments:

Ema Johari said...

tambah lagi satu..pergi tidur...hehehe

Puan Awin said...

bkn akak je ngantuk, saya pun ngh menahan mata je ni...tersengguk2 dpn pc...

rostina76 said...

esok hari rabu……hehe

Tihara said...

entry ringkas dan padat gitu :)

NM03 said...

tengari????







tidokah?

:: idzwa :: said...

alaa..mengatuk jugak nieee...

Amanda Suria said...

aku pun ngantuk vs malas hari ni nok...letih tul...mana fikir nak ulang alik seremban minggu ni sbb xde air...

Fazleyatul Aini said...

melaka cuti today weeee

.:fyzz:. said...

sempoi hang..hehhe..

CikLily Putih said...

lengkap semua ada kan

Mummydearie said...

Wow, banyak info. Lengkap semuanya. Thank you for sharing :) P.S. bolehlah sangat tu pergi tidur takut merapu lagi :)

sudipVSsenduk said...

mana gambarnya?
kalau masuk mahkamah confirm kalah sebab tak de bukti kukuh.

wahida said...

sudipVSsenduk: amboi akak pun, siap nak bukti bergambar...nak bukti yang mana satu neh? hahaha...

Sue-Rya Qistina said...

ringkas dan padat..take care kak :)

Makcik Anak 3 said...

layan....simple je kot..heheee

Rai Ourkizuna said...

aku sakit kepala hari ni..

norhidana miswan said...

ringkas n padat

::EIDA:: said...

ha skrg ni ida pun mengantuk! ZZZZzzzZZZzzz