nuffnang advert

Friday, March 21, 2014

Bercuti

Assalamualaikum semua

Hari ni mak jemah cuti
Banyak urusan nak kena setel
Sekarang ni tgh bwk anak2 check up gigi
Last dorang check up tahun lepas
Pastu ada baaaanyakkk urusan lain lagi
Harap sempat setel hari ni jugak la

Esok adik lelaki aku nak nikah
Aku pulak yg berdebar
Berdebar bukan sebab apa
Sebab I is takde baju lagi
Huwaaaaaaa
So, hari ni nak cari baju utk event esok
Harap2 ada la yang bersesuaian
Sebab perut pun dah besar ni
Kakak pengantin haruslah vogue jugak
Mana boleh kalah, kehkeh
Itu pun kalau jumpa baju yg vogue la
Kalau tak, I is pasrah pakai baju apa pun

Ok lah, got to go
Jap lg dentist nak panggil dah
Doakan akad nikah adik aku esok berjalan dengan lancar dan dipermudahkan semuanya
Amin
posted from Bloggeroid

21 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

hihi..kena voguee juga walau hamil..

Nurzakiah Hanum said...

hehehe tahniah buat adik ipar tue

Hanis Azla said...

As-salam..

selamat mencari baju yg vouge wahida he..he..... semoga majlis pernikahan adik esok akan berjalan dengan lancar insyaALLAH..

:: idzwa :: said...

Amin..

Tihara said...

Moga dimudahkan segala urusan dan selamat pengantin baru buat adik wahida

D.Shahril Hakime said...

Insyallah semua selamat.... dan selamat 'check' gigi anak2....

norhidana miswan said...

selamat bercuti kak... moga semua berjln lancar di hari pernikahan adik ko ek kak

Eye_nee said...

Semoga dipermudahkan misi pencarian kamu hari ini dan juga misi pernikahan adik kamu esok yer...

JunAina said...

Jangan risau Wahida...butik di mana2 sahaja pun ada siap pulusnya sahaja...:)

Akak doakan majlis akan berjalan dengan lancar.

JunAina said...

Jangan risau Wahida...butik di mana2 sahaja pun ada siap pulusnya sahaja...:)

Akak doakan majlis akan berjalan dengan lancar.

Fazleyatul Aini said...

cari baju yang merelip2 taww

NEKCIK said...

insyaallah semuga selesai dgn jayanya..amiin

Fiza Rahman said...

Smoga urusan dipermudahkan olehNYA.

attyfir said...

semoga majlis berjalan lancar tau.

m.u.l.a.n said...

sure akak ipar sangat busy ni.. jaga diri naaaaa....

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

semoga semua urusan dipermudahkan :)

.:fyzz:. said...

selamat bercuti wahida.eh adik ko nk nikah eh.selamat lah semuanya..

eima said...

ni bila naik kerja ni .. tak sabo kawe nk nengok bj mak buyong ni

ros_reeza said...

Aminn.. macam mana, kak?. ada tak baju vouge tu?. hihihi

Kesuma Angsana said...

moga dipermudhkn segala urusan yer !

Sasha said...

Semoga segalanya berjalan lancar dan dipermudahkan Wahida.

Sesiapa yang nak bercuti atau menghadiri majlis, dicadangkan tingal di homestay atau guesthouse...sebab memang berbaloi.
Kalau di KL, dicadangkan tinggal di Alhana Inn.

Pernah tinggal disana, memang selesa habis..kemudahan pun macam hotel.

Cuba check sendiri di website diaorang www.alhanainn.com