nuffnang advert

Monday, December 16, 2013

kubur orang tu merah lagi, korang dah bergaduh


degil pulak tu orang dah betulkan...
tetap lah nak kata ni Paul Walker...kahkah...
(sila jegilkan bijik mata utk membaca atau klik gambar utk tumbesaran)




sumber: cari.com

17 comments:

Fiza Rahman said...

Hahaha...tetap nak menang tu.

Rasp said...

hahahahahaha... ikut suka ko lah labuuuuu... hahahahahaha...

erny firdaus said...

hehehe..psiko sungguh...beria-ia betoi mempertahankan hero kesayangan dia...walau hakikatnyaaaa....SALAH! ;-)

nuyui a.k.a miss YUI said...

aduhai..mcm22..

:: Mrs.Eady :: said...

hahahaha...adoyaiii

Kesuma Angsana said...

mcm2lah !

Sizzling Suzai said...

HAHAHAHAHAHHAH terbaek! hahahha pape je lah korg hoi hahaha

::NureeN:: said...

dh x kenal ngaku jerr la.. hahhaa

NenetPenne (NP) said...

ahahahahh.... dah terang2 van diesel tetapppp jugak nak kata Paul Walker..sukatilahh labuu..hahaha

Amanda Suria said...

SABAR JER LA..SAPA LA JENIS X PAHAM BAHASA NI...

norhidana miswan said...

hahahhaah tu nama nyer udah lah bodoh, sombong pulak... dh sombong degil lak tu... nk tunggu org tu kuar dr kubur kenalkan diri baru dia paham

Rai Ourkizuna said...

haha.. bongek.. i dont trust google katanya..

amirah said...

hahaha...adui sakit perut aku gelak ni..

Khai♥Rin : anies said...

hahahah sengal je

Vee said...

pengsan klu dpt suami keras hati camni ... hahahaaa

HeNRieTTa JoSe said...

ada jugak yang macam nie...hehehe...

Cinta Cinta said...

adoi... dahsyat betul kedegilan dia ni...