nuffnang advert

Wednesday, December 4, 2013

Cuti2 Krabi: sunset di Aonang Beach, Krabi

Assalamualaikum semua...
tempat pertama kami terjah masa dapat motor, adalah tengok sunset!! yeayyy!! merasa jugak tengok sunset Krabi ni...hehe...

pantai Aonang yang damai...

ada banyak longtail...

ada orang berenang lah...

sana sini orang duk amek gambar sunset...
eh, kelihatan abang dan adik di situ...

aku dan mek jah sangat bersyukur dapat melihat keindahan Allah di Krabi ni...

pasir yang menggebu...
pasir di Phi Phi Island jugak cantik, tu nnt aku update lain...

ramainya mat salleh di Krabi ni...aku rasa macam aku bukan kat Thailand, sbb 98% tourist kat Krabi adalah mat salleh...

indahnya panorama ni...

yeeehaaa, i like this pic soooo much!! yang buat yoga ni bukan aku ye, ni minah salleh, hubby nampak dorang buat yoga, terus snap berlatarbelakangkan sunset...
aku suka sgt gambar ni...unik...

budak2 ni sibuk mintak nak main air, aku ckp dah lambat dah ni, esok kita pi Phi Phi Island, pujuk aku...

Subhanallah...

semakin melabuhkan tirainya...
bai bai sunset...


see, berebut2 orang nak amek gambar sunset...



teringat sunset di Bali, oh indahnya....

23 comments:

Anum said...

cantik kan

NM03 said...

sebenarnya aku nak amek gambar kiss mulot ngan along kat sunset tu.. muahahahaha....

Puan Eka said...

cantik sangat.

SubhanAllah..

Harapla merasa pi sana heheheh

eima said...

mmg cantek ...tak sabo nk baca entry island hopping

wahida said...

eima: dear, aku tak buat island hopping pun, cuma direct pi Phi Phi Island je...huhu...

safurara said...

wow sonoknya.nt nk g sana jugak.nk makan yaminla pancake tu.hehehe

Eye_nee said...

cantikkknya sis sunset tu....Indahhhh sgtttt....

Anonymous said...

memang cool gambar org yoga tu...

kena uji skill amek gambar bile tgk sunset ni...

hehe.

Unknown said...

bertuahnye ko nok~
aku pon teruja tengok gambar2 ko nih. moga ade jugak rezeki aku ke sana tengok sunset~ :)

ain.ya.nun. said...

Merasa juga aku menompang tengok gambar sunset Krabi jah.

=)

ain.ya.nun. said...

Aku kan, kalo datang sini asik terkenfius je tang mek jah dan kak jah tu haihhh

wahida said...

ain: tak yah konfius2 la nok...panggil je aku wahida...hahahaha....

JunAina said...

sobss...sobss...cantiknya gambar2 sunset tu noks...

Hati ini semakin menggebus nak jejak Krabi!

Dee said...

kalau ke pantai/pulau tak tengok sunset ngan sunrise..mmg rasa rugi sgt..cantik..

MuMMie BeRRy said...

subhanallah cantik view kak

Suria Amanda said...

Wow...semua gambar cantik2 la......siyes....

Unknown said...

subhanallah.. cantiknya weh..

akubiomed said...

Moment ini sukar dilepaskan begitu shaaja.

Mummydearie said...

Cantik sangat. Kalau ke pantai, memang seharusnyalah menyaksikan matahari terbenam. Momen indah nih.

aLyNnZ said...

subhanallah cantik sungguh pemandangan ciptaan tuhan nie..cantik2 sgt2..

::NureeN:: said...

mmg betul la.. sgt2 cantik sunset tue...
subhanallah...
cantik & unik gambo yoga berlatarblkgkan sunset, stuju hehe

emarieys said...

memang tak akan lepaskan peluang tgk sunset ni...

Fazleyatul Aini said...

subhanallah sangat2 cantik