nuffnang advert

Tuesday, November 19, 2013

tempat tinggal


awang :di mana u tinggal?
dayang: di rumah familyku..
awang : di mana rumah familymu?
dayang :di rumahku...
awang : di mana kamu semua tinggal?
dayang : di rumah kami...
awang :astaghfirullah....iya la, LOKASI u tinggal kat mana?
dayang : sebelah rumah jiranku....
awang : ok2... di mana rumah jiranmu?
dayang :kalau aku bagitau ni,mesti u tak percaya....
awang :iya la aku percaya....di mana?
dayang : sebelah rumahku...





p/s: bertabahlah dengan jawapan Dayang, gigih dia tak bagi ko ngorat, kahkah...



sumber: cari.com

18 comments:

Nurzakiah Hanum said...

sabar je la

JunAina said...

Kesian kat awang...kikikiii...

norhidana miswan said...

hehehheh pandai pusing2 yek

eima said...

otak geliga ...

.:fyzz:. said...

keh keh..ada gak orang gini kan..

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Hahaha :D

yen(toka ziizokukuto) said...

love you mrs arrogant huhuh

:: Mrs.Eady :: said...

Hahahahaaa....

Kesuma Angsana said...

hehehe terbaik tu !

Rai Ourkizuna said...

baik tanya alamat je.. salah soalan ni.. hahaha..

» NAJA « said...

hahaha best juga ni
tapi esok kalau dapat masa nak minang potong 2k 3k hantaran sebab awang dah crack kepala berusaha nak ngorat haha

Daddy Ziyyad said...

carik awek lain je la Awang...bahahahaha

Has said...

stress si awang tu. haha

che mid said...

Rumah jiranku di tepi kuburku..boleh jawab gitu,,mau larik jauh-jauh..

Vee said...

jwpn yg kaw kaw utk org mengorat ... hahahaaa ...

Amanda Suria said...

Ada plak kena bunuh datang tu...hahaha

huda said...

hai..

blogwalking,
nice blog..

visiting me back
hudakassim.blogspot.com

Mummydearie said...

Tak payah ngoratlah si Dayang ni. Buang air liur aje.