nuffnang advert

Tuesday, November 19, 2013

hrmmmmmmm

Assalamualaikum semua...

oh sedapnya soto!! pagi2 mmg dah teringin nak makan soto je hari ni...no nasi lemak, bihun goreng atau mee goreng, itu semua membosankan...hahaha...saya mahu soto sahaja...nasib baik kat tingkat 4 tu mmg ada soto setiap hari...best best...
tapi dia letak taugeh banyakkkk sgt...i is tak makan taugeh...huhu...tu pun dah buang separuh...
ayam ngan sambal hitam kena banyak...baru meletup!! bagi pedas terbakar pagi2 ni...muahahaha...

lately ni emosi tak berapa nak stabil, banyak benda kena fikir, hrmmmmm malas nak cerita...tapi aku tahu Allah itu Maha Penyayang, Maha Mengetahui, hanya Dia saja yang tahu apa yang direncanakan utk hamba2Nya...rezeki yang Allah beri pun kadang2 mmg kita tak jangka...kadang Dia bagi dugaan, lepas tu dia bagi balik cahaya untuk kita...malam tadi pun tak lena tido, pukul 3.30 pagi masih terkebil2 atas katil...adoiiii....


hrmmmmmm, takpe la...cerita panjang2 pun korang tak faham apa yang ada dalam isi hati aku, ekekek...oklah, nak enjoy soto dulu, bye!!

36 comments:

Eye_nee said...

itulah sebuah kehidupan kan sis..terkdg ok trkdg ko..suka atau tidak kene tempuh..yg penting redha..bersyukur dan tau setiap dugaan pasti ada hikmah disebalik...

cheqna said...

ooo sedapnyer....

dugaan itu mematangkan kita...Allah bagi dugaan ikut kemampuan kita...sesungguhnya rencana ALLAH memang terbaik buat kita =)

NM03 said...
This comment has been removed by a blog administrator.
NM03 said...

ko ade nak bli soto utk aku, takde...

ko ade mkn soto nak ajak aku.. takde....

jap jap... 3.30 pagi ko tekebil sebab membayangkan island hopping kan????

larik!!!!!!!!!!!!!!!

Fazleyatul Aini said...

byk taugeh la best !

:: Mrs.Eady :: said...

Dah tetibe aku lapar soto!!

Dee said...

La Tahzan..setiap yang terjadi pasti ada hikmahnya..

tapi tengok soto kau ni membuatkan aku sgt2 terliur..huhu..

wahida said...

NM03: woi!! yang aku ajak ko beli soto sesama tadi hapaaaa???

Amanda Suria said...

Ala nok...knp ni...jarang dgr ko mengeluh...apa pun masalahnya moga tabah eh...soto itu membuatkan aku teringin nok...

faraherda.razalan said...

Chill k? Jgn pk2 sgt. Nanti boleh jadik gila. Hahahaha...

Aku pun suke gilak dgn soto. Yummeh!

Emy Tak Kecik said...

MENYELERAKAN!!

sini tak de soto pagi2...nasi impit kuah lodeh ada :)

kakchik@ella said...

kc suka bihun soto

Mya said...

aaaa sedapnya soto!
terliorrrr pepagi ni ha..

norhidana miswan said...

perkh sedapnyer kak... soto mmg paling syok wajib ada sambal kicap ngn toge banyak.... perkh terus rasa cam nk bt kt umah... hahhahaha

dugaan tuh mmg setiap org kene hadap, kadang bt kite give up nk pg keje pun tak lalu, tp hidup kene teruskan gk kak... kene bangun gk bg semangat

Aiza Haris said...

huwaaaaaaaaaaaaa sedappnyerrr... melelehhhhhh...huaaa nak carik gak laaa

Nurzakiah Hanum said...

sedap nak skit

Kakzakie said...

Dlm pada sedap makan ada kala ujian melanda Wahida. Banyakkan sabar. Bila tak boleh tidur tu tahajjud mohon padanya moga dipermudahkan ujian itu..

shida said...

seandai nya mkn itu lebih mendamaikan.. buat aje....\;-)

lieyalatif said...

noks sedapnyeee..telan ailiyo aku tgk tau...sambal kicap lebih...meletops woooo heheehehe

Nafira usof said...

telan air liur aku pepagi nih nok!
sabar jer lah!

Nurulhuda Abdul Latip said...

Soto atau mihun soto mmg fav aku sampai bila-bila..

JunAina said...

Akak ni seminggu dua selalu tak dpt tidor malam asyik mimpi ngeri je...

Ujian itu ada hikmahnya noks.

eima said...

aku dah jemu soto sbb hari2 mkn itu je ... pastu skrg ni dah tatau nk bfast ape ...huwaaaaaaaa

Qhaifa Nur said...

bekpes soto pun sedap wahida...

moga dipermudahkan segalanya...

Fiza Rahman said...

Dah lama tak pekena soto.

Bertabahlah dgn dugaan yg datang. Mungkin ada hikmahnya kan.

Mummydearie said...

Lamanya tak merasa soto ni. Kat manalah agaknya tempat si Wahida ni. Kalau dekat, boleh aje terjah pergi. Esok hari Rabu tempeklah gambar soto lagi ya. Buat telan air liur gitu!

ain.ya.nun. said...

Adik nak dapat adik ke nok?

Nazayiena Ayiena said...

Sedapnya soto,letak lebih cili kicapnya....
Harap tabah menghadapi ujiannya.

akubiomed said...

Wow Soto. :-)

nuyui a.k.a miss YUI said...

sedapnya tgk..

Myra Jay said...

Terbaikkk!! :)

Apapun moga dipermudahkan urusan ye :D

Cho Zila said...

soto masa duk Ipoh dulu gak yang sedap.. sekarangni nak jumpa yang sedaptu dah payah...
gituler kehidupan kan..akakpun dua tiga harini memang tak keruan...

Ratu Hatiku said...

Lapo...lapo....uhuhuhu

Kesuma Angsana said...

aduhai mmg sodap gilo ni !

Makcik Anak 3 said...

nalaaaaaaaaaaaaaaaa punyer 'ngences' hehheee..beli ke buat nie?

Shima Harel said...

Itulah kehidupan... Xkan sng nak sng... kan.. semoga ko tabah menghadapi segala dugaan... Aminnn....