nuffnang advert

Friday, November 15, 2013

Edisi Geng Antu Jepun: aiskrim oh aiskrim

Assalamualaikum semua...
pagi2 ni mmg aku berangin!! kurang hajar itu budak!! tak padan dengan budak sambilan!! damn u!!
at least ko boleh hormat aku yg lebih tua drp ko tak?? grrrrrrrr......

ok, dah lepaskan geram kat mek jah tadi...dah lega sikit...jom layan eskem je la...nak taip banyak2 takde mood pulak...



 mek jah tu boleh jadik duta Baskin Robin...hahaha...






ada pun DD dalam gambar...yg ni kami makan eskem kat ofis...lepak2...



ok, bye!! hati masih panas lagi ni

30 comments:

Nurzakiah Hanum said...

assalamualaikum
singgah pagi

Dee said...

wsalam..kau tgk aiskrim..pastu kau cool..tgk lagi..cool...harap dah oklah by now ye..take care..

faraherda.razalan said...

Ciss! Mane bdk tu? Meh aku tlg ganyang die sekali...

=p

whitecappuccino said...

amboiiiii! khusyuknya menghayati eskem tuuuu

Fazleyatul Aini said...

pasai apa itu budak kuangjaq
kasi tangannn sama dia

:: Mrs.Eady :: said...

mmg heaven la korg nih!

NM03 said...

oi... tak menahan gambar aku mcm pompuan kekurangan kasih sayang... hahaha... dah mcm minta main je ngupa gitu... kuikuikui

noks... jgn hangin2, nnt terbawak2 nak ke jj AU karang.

weh, kalu betul aku dapat jadi duta BR, kompem budak yang tak paham ape aku tyer ari tu brenti keje kan. muahahahaha

Cik Ecah said...

haha...
yg pastinya kak...
eskem ni la eskem mahal dan sodapppp :)

Fiza Rahman said...

Apa yg budak sambilan tu dah buat? Cer story sket. Sabar yer nok.

Sedapnya eskem BR tu.

Rai Ourkizuna said...

sejukkan ati makan aiskrim.. perghh.. baskin robin tu.. aku balik malaysia tak pernah sekali makan baskin robin hahahha..

Mummydearie said...

Uish, marah membara nampaknya! Apalah itu budak sambilan telah buat sehingga jadi marah begini yek?

Eh, ni nak tanya sikit. Geng Antu Jepun ni geng makan-makan ek?

Cik Puan Rara said...

sonok tgk akk ngan geng antu jepun.happy sokmo.

attyfir said...

Knp ni ida..
harap lepas makan eskerem ,nanti cool ye.

Amanda Suria said...


apapun bertabah la nok...maafkan aje...x untung pun...tp yg untung ko makan eskrem mahal tu...bila nak belanja aku?

makchaq said...

Kalau beli on the 31stm dapat diskaun...

Ratu Hatiku said...

Amboi model mkn aiskrim tu bkn main khusyuk lg mkn hihihi

JunAina said...

Menikmati betul mek jah sampai terpejam2 mata...ahahaa...

::NureeN:: said...

penuh kenikmatan tol...
perghhh... sedapnyerr..
baru jek pekena BR sabtu lepas :)
dpt luah kat kwn2 mmg lega kan dr pendam jer geram tu :P

Qhaifa Nur said...

bestnya sorang 1 makan aiskerim...

shida said...

errr..... terliur nengoknya ... belah2 sini tak dak baskin robin..
\

Zuraidah Butang said...

hehe posing jek lebih..cair eskim nntt

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

amboi..bukan main lagi pose ngan BR ye ..hiihi

eMMe said...

uhuk uhuk! kalo batuk2 ni sesuai la makan aiskrim ubatnye, hehehe...

syok la geng2 antu jepun ni mkn ais krim secara berjemaah..heheh...

Vee said...

makan ais krim banyak2 ... anti sejuk ler hati tu ... heheheeee

adrianna syaz said...

Salam jumaat kak..sabar2..mkn aiskrim coklat tentu ilang marah2 :)

m.u.l.a.n said...

isshhh.. nyesal pulak pi kuantan minggu lepas tak beli BR..sini takdo... huwaaaa...

.:fyzz:. said...

makin cute lak aku tgk ko nok...lawo spek ko..eh ke situ lak..hehe..tp mmg betui..jangan marah2..kita lempang ja laju2 heheh..budak nih haippp kalau aku kt pejabt ko ..dh lama aku kerjakan..aku kan cengei..keh keh..pergh eskrem tuh bikin aku pitam nok..sodapppppppp

SangRatoo said...

biarla budak tu..anggapla die sebagai ujian utk kite..hehe..chewah..takpe..dh makan eskem kan..sejuk la hati tu :P

norhidana miswan said...

ko lempang je bdk sambilan yg kurang ajar tu kak hehehe... sedapnyer sekerim... tp gg tgk sakit nih rasa ngilu lak

Wak Gelas said...

ammvoiii sodappnyer nyonyot eskem tuuu makkk., ihhKKs