nuffnang advert

Tuesday, October 29, 2013

siapa nak beli 100 plus?


100 plus pun ada dijual dlm mudah.com......rm 1 je pulak tu....kehkeh... :)



19 comments:

Daddy Ziyyad said...

hahahaha..Mudah dah kena spam dgn pelbagai iklan sampah

:: Mrs.Eady :: said...

kahkahkah...tersalah beli kate ko!

adrianna syaz said...

Ni memang menjual sungguh ni..hehe

Khai♥Rin : anies said...

kalu 100 plus thn 1970 sy nk beli ehehehe

Rasp said...

serius lawak ok hahahahahahaha

NM03 said...

ni mmg takde keje punyer orang

mcm orang yang tanyer kenapa lif kosong

boleh geng la ni

cheqna said...

yang pasti bukan cheqna walaupun di terengganu ye =)

eima said...

hahaha minum je la

zulie ieta said...

tersalah beli cenggitu pun nk masuk mudah yer

eMMe said...

ni btol2 lawak ni sis...hahaha...

JunAina said...

Wakakkaa...berape kos pos dik!

veesandy said...

nak membully mudah.com kot ...

azieazah said...

Alahaiii.. camni pun ada? Minum sendiri saja lah

the malay male said...

melawak betul la

lizz said...

muahaha klako...pepagi ni...singgit tu murah2....

adarnadzmie said...

macam tu pun ada yer... hehee... klu dia bagi free kat org pun tak pe kan...kira sedekah...hahaa

EZAN IDMA said...

hahahahahah lawaknye

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

hahahhahahhahaha....adoiyai ...bertabah jelah .. :P

Kesuma Angsana said...

mcm2 lah !