nuffnang advert

Wednesday, October 30, 2013

:(

Assalamualaikum semua...

Hari ni sangat kalut...datang ofis pun lambat...abang masih demam lagi...hati sgt risau...doc nak check darah tapi urat tak jumpa...grrrrr.....so, dia bagi antibiotik suruh mkn sampai habis, dan kalau sampai hari Jumaat tak kebah jugak, dia suh dtg balik klinik dan dia akan bg surat refer...huhu....ari ni turn hubby jaga abang...harap abang cepat sihat la...mama risau la, sayang...

pas tu pulak, malam tadi mimpi tak best....nyampah tau mimpi tu...
ada ke patut aku mimpi laki aku nak nyanyikan lagu Tamil utk pompuan lain? pompuan mana ntah...choi!
siap dia dah buat kollam, eh korang tau tak kollam tu apa? ala, bila time Deepavali yg dorang duk hias beras cantik2 kalerful atas lantai tu, bentuk bunga tu...(aku harap ejaan aku tu betul la)
ye korang, siap laki aku dah buatkan kollam utk pompuan tu, pastu siap nak nyanyikan lagu Tamil utk dia...grrrrr....eiiiiii, tak boleh blah mimpi tu tau...


eiii, motippp sangat mimpi mood Deepavali...aku citer kat laki aku, dia bantai gelak kat aku weh...sabo je la

38 comments:

.:fyzz:. said...

sabaq ja la..dugaan..tapi kalau tak sembuh gak..bek refer pakar...harap2 abang cpt smbuh ..amin..

hahah mimpi tuh mmg tak leh blah..

amirah said...

hahaha...lawak nya mimpi ko niii...tak sabor nak sambut deepavali ke apa?

better ko gi check darah cepat2 ye, takut mcm haku, denggi rupanya..ngeee

eima said...

dah serupa filem mollywood sudah ...
semoga abg cepat sembuh

Izwa Kamaruddin said...

hahahahaa..ni nak kesian ke nak gelak nie...ehhh dah tergelakkk...hahahaha...hadoiii...

Anonymous said...

deepavalli campur jeles namanya ni... haha

Anum said...

mimpi pengaruh drama nie.. hehe
harap2 abg cepat sembuh ya

faraherda.razalan said...

Urat tak jumpa pastu trus bg antibiotik? Apakah? Nape tak g klinik len je?

Mummydearie said...

Sabar ajelah. Napa tak nyanyi lagu korea ke, hindustan ke...boleh lagu tamil... pompuan tu faham tak apa yang dia nyanyikan...siap buat kolam lagi tu...bestnya mimpi!

Qhaifa Nur said...

tak kebah lagi abang...dengar suruh refer masuk hospital ..kecut perut gak kan...

cepat sembuh abang...

deepavali tak lama lagi tuh...bole time ni pulak mimpi cam tuh....

Ena said...

MOga cepat sembuh ye abang.. apakata bawa je g sptal.

ehheh.. tu la kan. kdg mimpi ni memg x blh blah.. hahahha..

Unknown said...

ahaha lawak je mimpi akak tu, btw moga cepat sembuh anak akak :)

eMMe said...

hahaha..kak serius kelakar... tapi sebelum tu, sedih lak , my 2nd twin pun tak sihat, batuk ada byk kahak takmo keluar...pas tu kene Neb.. hope pas ni sihat lah hendaknya.. kan...

Suria Amanda said...

Sian abg..moga abg cpt sembuh...tp nok..part mimpi ko tu nuat aku gelak x hengat ni....lawak gile...

Fiza Rahman said...

Siannya abam. Demam tak kebah lagi yer. Bahaya juga nih. Cepat sembuh yer abang.

Alahaiii...lawak plak mimpi.

JunAina said...

Awek hindustan mana Wahida? Ahahahaaa...ko kan agak2 le nak mimpi...

Hanis Azla said...

As-salam wahida..

semoga abang cepat sembuh hendaknya.. bila anak demam mmg hati jadi tak best sangat kan..

tak boleh blah betul mimpi tu.. mood deepavaleelah sangat he..he..

Rasp said...

siannya kat abang sis...
camner tu?
mau tak risau hati kita kan...

hehehehhehehehehehehehehe...
lawak sungguh your dreams sis...
kollam apa dia buatkan?
bentuk love ker hahahahahahhaha...

Adriannasyaz said...

Semoga abg cpt sembuh ya akak..

Wah..lagu tamil tu xdak adegan guling2 kat taman bunga ke?hehe

Unknown said...

Happy Deepavali Kak...
Kecoh la kak.. ketawa sdiri aku bc..

Dee said...

first..mimpi mmg lawak..

kedua..moga abang cepat sihat hendaknya..

asyifamustaffa said...

x sabar dah nak smbut depavali ke...ahaksss

sian abang...my baby alhamdulillah baik dah...mmg musim la kut la ni....

Unknown said...

moga abang cepat sembuh.
sabar yer nok~

aku baca citer mimpi ko pon aku gelak. sbb aku terbayang2. cam ner lah laki ko nyanyi lagu tamil. kalo lagu hindustan tuh ok lagi kot. hahahaha

Unknown said...

kuatnya penangan deepavali..hihihi
..happy family,blogwalking..jemput ke blog saya dan bertukar2 link..;)

http://superstorevitaminhebat.blogspot.com/

Unknown said...

hahaha..dramatik gila mimpi ko..

semoga abang cepat sembuh ya..

Fazleyatul Aini said...

semoga abang cepat sembuh

emarieys said...

moga abang cepat sembuh..dr mimpi deepavali baik mimpi diwali..baru syok dengar lagunya...

NM03 said...

hari depavali nnt baik ko ikot maner dia pegi. mana tauuu... kot2 sampai umh kencana dewi ke...





hikhikhik

Hudalatip said...

haha lawak ok mimipi tu...aku harap abang cepat sihat yea..Better g check darah sebab member aku kerja klinik cakap sekarang ni musim denggi..

ezlinda hisam said...

hahaha...kelakar la mimpi akak tu.. btw, semoga anak akak cepat sembuh.. amin..

lizz said...

Moga abang cepat sembuh..haha klako betul mimpinyer tu tak hagak2

cahayahidupku.blogspot.my said...

Lama abg tu demam bawa cepat jumpa pakar, skrg macam2 penyakit yg DTV wahida... cepat sembuh ye abg.. rajin mkn ubat ye ;)

Nieda Ramly said...

semoga abang cepat sembuh

Vee said...

dah teruja sgt nak cuti deepavali ler kot nih sampai terbawa kat mimpi ... heheheee

4feet8 said...

ni mesti nak bersempena ngn deepavali ni.. hehe
sampai termimpi akak.. hehe

Mulan said...

moga abang cepat sembuh...!! taka care dear...

azza said...

Semoga ariel cpt sembuh ye dr denggi.. kesiannye dia..

azza said...

Bg dia byk2 sup ketam
air 100 plus
Air pink guava
Elok utk naikkan platlet darah dia..
Ank aku prnh kena denggi mmg risau yg amat sgt..

Anonymous said...

Dugaan kecil untuk kita tu , moga terus tabah !