nuffnang advert

Tuesday, October 8, 2013

Oh Tuhan! tolong la jadikan perut kawanku buncit!


keji giler doa ko...kahkah...




sumber: cari.com

29 comments:

sudipVSsenduk said...

sampai hati ko...

Fiza Rahman said...

Malanglah sapa yg jadi kawan dia ☺☺

.:fyzz:. said...

omai..no no..hope not me ..hahaha..

adrianna syaz said...

Hehe..boleh camtu eh...haha..sian kawan dia

CaDLyNN said...

hahahaha..tak baik sungguh!

Nurzakiah Hanum said...

sabar je la

Munnafendy said...

hahahaa kawan sapa nieeee

ArELeEz said...

ni dh tahap give up nk b'diet di samping asik kene ejek ngn kengkawan psl perut muncit la nih. ha3..

RamRamCute said...

macam ini pun ada ye? oh dunya!!..

eima said...

hahah sama² moncit baru geng ....

amirah said...

putus sahabat!

Chenta Ummi said...

lama sangat rasanye tak menyinggah ke sini.. lain dah rupeee blog ni :)

GREENJADE said...

tak baik tau mamat tu..kecik ati kawan2..uhuhu

Tina Othman said...

Bahaha keji

diana said...

doa orang2 yang paSRAH..HAHAH

Fazleyatul Aini said...

haha jahat gila

jebatmalaya said...

creative la. ajak kawan kawan buncit
. bg wanita mudah je... hihihi

Daddy Ziyyad said...

Terbaik!!

Bahahahah

Vee said...

jgn kwn ngna dia , nanti kena badi ... heheheee

Khai♥Rin : anies said...

ish ish ish....sapa la kwn dia agk nyer ye

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

hahaha..baru boley geng kalau sama2 moncit :P

Mummydearie said...

OMG, sampai hati. Harapnya tiadalah kawan-kawan akak yang 'sedengki' ini.

attyfir said...

Hahahaha, takut org nak kawan.

lizz said...

haha sabo jerla...tak lama kawannyer mesti buncit sebab ramai sangat yang baca...heheh

ros_reeza said...

hikhik. jangan dilibatkan orang lain dalam masalah ni..

SyamimiNazifa said...

tak pernah tahu ada baju macam tu, haha :]

Kesuma Angsana said...

hehehehe terbaik ni !

Ema Johari said...

naya kawan dia

Amanda Suria said...

Baek punya kawan ni....