nuffnang advert

Monday, September 2, 2013

nyamuk, jgn masuk!!


gigih kata ko...kehkeh...




sumber: cari.com

23 comments:

Rizziela said...

sapa ni?

Nurzakiah Hanum said...

semangat2..hehe

.:fyzz:. said...

tudia..tera tuh noh..hahahah

RamRamCute said...

hahahahaha..........teruk bebeno :-)

wahida said...

rizziela: ni gambar cedok beb...kehkeh...chill okey...

ANNA MARIANA said...

hahahhaa..
terbaik r.. :)

Qhaifa Nur said...

kalau akak..rimas macam ni he..he..

NM03 said...

a'emmmmmm

Mummydearie said...

Aduhai, tak terfikir lak idea mcm nih!

JunAina said...

Hidup sihat, nyamuk tak de dan tak payah pakai racun serangga!

lizz said...

muahaha banyak no nyamuk kot tak kusyuk nak berfb tu...hehe

Ena said...

adiyaiiiii..

sanggup ekk tp ok la kan dari bior je nyamuk bermaharajalela..

norhidana miswan said...

hahahahk.... kalu ye pun pakai la ubat nyamuk letrik... tak pun pakai je yg patch2 tu

Hazmin Hamudin said...

Sembur je peyembur nyamuk dalam kelambu tu. haha

akubiomed said...

Kelambu mesra alam. :-)

Tihara said...

gigih abaq ang..tido dgn pc jawabnya :)

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Kreatifnya ... Memang tak masuklah nyamuk tu ;)

ma yusoff said...

kihkihkih...

HeNRieTTa JoSe said...

Terlebih gigih dh tu....hehehe....

Zawiah said...

nyamuk mmg x masuk tapi panas dok dlm kelabu tuh ...

pha is said...

haha.. sediakan kelambu sebelum nyamuk serang..

eima said...

lemas aku ... demi FB ...hahhaha

Ema Johari said...

ada lubang tuu..tak kan tak masuk nyamuk