nuffnang advert

Friday, August 30, 2013

SILA MINTA MAAF!!!


motip sangat kita yg kena mintak maaf sbb kedai tutup...
kahkahkah....





sumber: cari.com

28 comments:

Cik Puan Rara said...

tak patut~ tak patut~

GREENJADE said...

kah kah kah..padah nye bila direct translation! =))

Nurzakiah Hanum said...

nape kena minta maaf

wahida said...

nurzakiah hanum: dia salah tulis lah tu nok...patut tulis 'harap maaf'...hahaha...

eima said...

hahahaha kena antor pi belajar kursus bm ni

Ena said...

ahahaha..

mcm2 kan..

dia tutup kedai..
Org lain pulak yg kena minta maaf..
aahha..

Aishah Jahirah said...

hahaa..kan dah jadi lain..
eh apasal kita lak kena minta maap kedai dia yg tutup...

HeNRieTTa JoSe said...

adeh la...macam nie pown ado...

Hazmin Hamudin said...

Mintak jela maaf.. hahaha

Zee Suhaini said...

adoiii..camni pon boleh..tak paham melayu kot..hihi

Shark Kay said...

heheh..
maafkan je lar..
adeh..
mmg laku gambar ni lepas ni.

Cho Zila said...

ini sudah lebihkan.. ni memang salah tulisni.. maafkan dia...

CaDLyNN said...

hahahaha

ok2..saya minta maaf!

AnneRaini said...

hahahaha....terbahak aku gelak.

Sheila Eiman said...

hehehe, ingat apa tadi...

Vee said...

ni mesti tauke nya apek nih ... heheheee

Daddy Ziyyad said...

bajet diva la tu...kah kah kah

cindyrina said...

ye...mita maaf ye..adoi!!! kot kita yang kena minta maaf kat dia sebab kedai dia yang tutop!!!

Rai Ourkizuna said...

hahaha..bongekk..

Nastyna said...

HAhahaha ingatkan tak nak gelak. Sakit perut tau.

Rasp said...

lepas minta maaf dpt duit raya tak?
hehehehehehehe

akubiomed said...

Tak kuasa mak Jah hendak minta maaf. :-)

Nisa said...

LOL! Kedai mana lah ni.

Teena Tna said...

Kita pulak yg kena mintak maaf??
Typo maybe...

Cik Yatt said...

haha.. pun boleh..

Che Rosliza Che Mat said...

kikiki lawak pun hado...

Myra Jay said...

Hahhaaaadoila :D

Ema Johari said...

nk cuti punya pasal..sampai salah