nuffnang advert

Monday, August 19, 2013

meriahnya lampu raya


lebihan tak tau nak gantung kat mana dah... :)



sumber: cari.com

37 comments:

Nurzakiah Hanum said...

amboi semangat

akubiomed said...

Jangan sampai terkena kejutan elektrik dan litar pintas

whitecappuccino said...

amboi! dah abis tempat gantung yer

Nafira usof said...

hahahahaha.. lip lap2 sungguh!
jgn kejung kena letrik sudah~

Vee said...

pass kat saya , leh gantung kat pagar umah ...

makchaq said...

Amboi... Over meriah raya depa... katil pun meriah dengan lampu klipklap ni...

makchaq said...

Amboi... Over meriah raya depa... katil pun meriah dengan lampu klipklap ni...

Cikda said...

hahaha.. sabo jela..

tergolek cikda tergelak tau..

maaf zahir batin wahida..

norhidana miswan said...

melampo....

norhidana miswan said...

melampo....

Rasp said...

hehehehehehe....
tak pueh beraya ...
nak bawa dalam mimpi gak ni...

NM03 said...

kuwang hasam... hahahha

mama3heroo said...

haha..mcm ni compem xleh tido mlm..mata duk terkelip kelip cm lampu raya tu

Kakzakie said...

Amboi adik dgn abang punya katil ke ni wahida? Meriah betul katil mereka hihi...

wahida said...

kakzakie: ish akak ni, ni gambar saya amek dari cari.com lah kak...ekekek....

::NureeN:: said...

hehe....
boleh lena ka ngan lampu dok liplap2 nih haha

SangRatoo said...

hihihi..kelakar je :))

Fazleyatul Aini said...

semalam hantar adik balik hostel, ada budak 1 aras dengan dia, gantung lampu ketupat depan bilik. kelas kau jahhh

Ema Johari said...

tak beringat..tak pasal-pasal hangus..hehehe

Daddy Ziyyad said...

hahahaha...katil berhias!

azi said...

Tu dia!!! meriah sungguhhh...cuma kena hati-hati adik dan abang ye.

Amanda Suria said...

Confirm kena renjatan sat lg...jgn jd ikutan dh la

JunAina said...

Hhahaaa...agak le weiii...sat lagi kotnya kena renjatan sesia, budak2 kan suka buat experiment.

wa said...

Kreatifnya..mesti tak tido malam sbb asyik sangat tgok lampu lip lap tu :-)

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Hehehe boleh ganti lampu tido tu wahida ;)

:: Mrs.Eady :: said...

Hover tauuuu!hihihiii...

azieazah said...

Hahahaha kelakar pulak. Tak pernah terfikir nak gantung sampai ke katil. heheh bebudak ler punya tu ya?

ieda immi said...

uishh bahaya nie !

m.u.l.a.n said...

ok gak tu tapi nanti yg kecik tarik, haru jadinya...

Dee said...

rumah kau ke or kau dpt dari tenet..hahaha..sakan raya..

Alin Marlini said...

amboi...sampai ke katil ada lampu lip lap...hehehe

wahida said...
This comment has been removed by the author.
diana said...

semangt nak beraya nih...bangun pagi leher terbelit dengan lampu raya..muahahah

eima said...

gile bahaya tu ... ade yg short karen ngan terbelit leher karang .... hahahaha

Fiza Rahman said...

Gelak2 aku tgk gambar ni. Kena rejatan letrik baru tau ☺☺

Kesuma Angsana said...

ini semua poyo hehehe

eMMe said...

ala kak Ida, baru tgk entry akak ni... kalo la katil pun wat lampur raya... meriah la.. sampai raya dlm mimpi la tuuu...hehehe...