nuffnang advert

Friday, August 23, 2013

calon masterchef musim baru


sabo je la....hahaha...



sumber: cari.com

21 comments:

mama3heroo said...

PERGH..KALO CENGGINI PUNYE STAIL..COMPEM AWAL2 DAH TERSINGKIR..HAHA

Fazleyatul Aini said...

sket lagi dah bleh jadi nasi kangkang ni hahaha

eMMe said...

eeee... selekeh nye... hhahaha!!!

amirah said...

hahahha...mujur tak terbakor bulu kaki!!

Mama Vogue said...

Ade lipas lalu agaknya, tu yg melompat terus naik atas tu..hahahaha

ct shah said...

hoiii..tak lalu aku nak makan (sambil membayangkan......)lalalala..:P

whitecappuccino said...

tak senonoh betul...silap langkah jatuh ke belakang tu

:: Mrs.Eady :: said...

Hahahaahhaaaa.....adoiiii!!!

ct rahani said...

adeh la.. bahan gelak petang2 camnih.. semangat beno nak masak kekdahnya.. kikiki..

norhidana miswan said...

geli menengok nyer kak

Ema Johari said...

juri pun lari tau

JaSSNaNi said...

nasi goreng kangkang.. muahahahaha

NenetPenne (NP) said...

mak aih... hazab...hhahahaa

Rizziela said...

x lalu nak makan :D

Tina Othman said...

Wakaka geli aih

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Hahaha agak2 lah kak ooiii... org lain masak gak ;p

mamyharraz said...

melampau ekekeke

Shima Harel said...

eeewwwwwww.....

CaDLyNN said...

kah3...sungguh2 nau!

CaDLyNN said...

kah3...sungguh2 nau!

zana fahmi said...

dah tengok kat mana tah sebelum ni....
kalaulah kita yg buat mcm tu, alamat nak kena hambat dgn pakmak mertua...hehe

lama tak jengah sini, cantik header tu