nuffnang advert

Wednesday, August 14, 2013

bertimbun


Ni baju2 yg nak dibasuh lepas balik kampung bercuti raya 4 hari tu..itu pun ada yg dah basuh sikit kat kampung..kalau tak laaaagi menimbun...

Selalu kalau dah byk mcm ni, pi hantar laundry je, tapi kali ni rajin sikit la...rajin la sgtttt....membasuh sambil lap peluh..eh, mcm la basuh pakai tgn...ekekek..


p/s: tgh pening melayan kerenah anak2 kat ofis ni...hadoi...
posted from Bloggeroid

30 comments:

Aida Azryn said...

selamat hari raya.. :D

NM03 said...

aku pun ade amek gambar pasal baju noks... dah masuk insta tunggu nak hapdet blog je... sekali anto dobi kena dekat 30 noks... hahaha

Nurzakiah Hanum said...

kalau cuti memang cm nie kan
hehe

Aisy Nasiha said...

Haha..
part ni ok lagi, kalau saya bahagian nak lipat nanti, adoi.... Sakit...

Ratu Hatiku said...

hihihi...oklah tu buat sikit2..
oo hrni bwk ank g ops ya.. :)

ieda immi said...

ahahah akk settle dah ..
selamat dik .. selamatt ;)

Puan Awin said...

wa...bnyk nya stok yg perlu dbasuh...

eima said...

semalam dah setel dah ..sehari je pulun basuh ... lipat pun dah selesai separuh ... sbb mlm2 sebelum tido aku dah siap basuh dah ...

amirah said...

huhuhu...dah setel ke belom baju2 ko ni nok? baju2 kat rumah tu bersepah lagi. alamatnya kena nunggu sampai ujung minggu le baru leh nak melayan

Qhaifa Nur said...

bab basuh baju dah settle...
tengah rajin kena cepat buat kalau tidak memang bertimbun...

Angah said...

oo sikit je tu berbanding dgn yang aku punya hahahahaa

wahida said...

amirah: baru setel separuh nok...penuh ampaian aku kat luar tu...hahaha...

:: Mrs.Eady :: said...

Tu diaaa..itu belum part melipat lagi!adessss...

Amanda Suria said...

Nok....banyaknya baju...aku dh siap basuh kt kg ari tu...baju2 baru basuh pakai tgn je nok...bkn aku punya aje...siap satu fmly punya...

Ann Ishak said...

bawak anak2 pegi opis ke :)

JunAina said...

Akak hampir2 nak hantar laundry masa kat kampung tapi asik2 kena bahan ja jadi terpaksa le rajinkan diri...ahahaa...

Fazleyatul Aini said...

ktrg lagi banyak kak. anak beranak perempuan 5 orang. laki 2 orang. tau la perempuan, tudung je dah berlambak. sekali jemur tu dah mcm buat jualan amal haha

Cho Zila said...

ingatkan kerja bertimbun rupanya baju.. biasalahkan.. tu sebab balik kampungker manaker esoknyer cuti sebab nak uruskan bendaniler...

Nieda ramly said...

tu baru 4 org....kalau ramai macam akak ni lagilah.

adarnadzmie said...

sama la kita... 2 ari baru abis basuh baju...huhuuu...

lienda said...

tu 4 hari saya nie 2 minggu hu hu...

Hanis Azla said...

Salam Aidilfitri wahida..

Balik raya kain baju memang menimbun.. akak pun balik aje rumah settlekan kain baju dulu.. tapi sambil lap air matalah uruskan kain sampai 3 bakul he..he..

Izni Hafiz Abdul Rashid said...

Selamat Hari Raya... bawak anak-anak ke opis ke wak...

akubiomed said...

Sikit tuh. :-)

Amie said...

Kami punya dua tiga timbun! he he heheh

Rasp said...

me pun menimbun gak...
dah ler tempat nak sidai limited lak...
aduhaiiii... mau seminggu dua baru leh settle...

if only lahhhhh ada baju disposable kannnnn....heheheeehehehe

mama3heroo said...

salam khamis..m3h punya kain baju lg menimbun..haha..

Fiza Rahman said...

Tak bley lawan dgn aku sebb aku nyer lagi banyak...hahaha...bertimbun yg nak basuh dgn yg nak kena lipat.

Ema Johari said...

sorok kat belakang tu orang tak nampak

Shima Harel said...

Ha.. samalah kite.. sampai nk pki bju pon terkais2... bdn dh gemok, xbyk bju boleh pki.. hehehehehe... tp aku rase aku pny lg byk kot... kahkahkahkah...