nuffnang advert

Wednesday, May 8, 2013

~WW~ kembali dgn 1001 cerita


 terima kasih Ya Allah kerana memberi peluang utk melihat keindahan Masjid Agung Semarang seindah Masjid Nabawi

diberi peluang utk menghirup udara yg sgt sejuk dan nyaman di Telaga Dua Warna...

 diberi kesihatan yg baik utk mendaki Candi Borobudur ini

dan akhirnya lima jari saya telah berjaya menyentuh tinggalan sejarah yang berusia lebih 1200 tahun...

Alhamdulillah...




n3 jelajah Semarang dan Jogjakarta bakal menyusul kemudian....


40 comments:

Kesuma Angsana said...

wah sgt2 menarik ni !

♥ Wina ♥ said...

silap update cecepat! :)

Lya Colours said...

waaa berjalan ye. patut senyap je hihi

Fiza Rahman said...

Bestnya. Ada juga nampak gambar2 yg kak dee post kat FB.

:: Mrs.Eady :: said...

seronok nyer wahida oiii! :)

lieyalatif said...

Seronok korang berjalan bercuti....dpt lak gi ngan geng sekepale...cepat2 update babe..

KY said...

seronok kalau berjalan apa lagi ke tempat2 mcm tu

Kakzakie said...

Ada rasa seram tak pegang patung-patung di candi borobudur itu Wahida...

NM03 said...

aku tgk 3 gamber ni je dah jadi tak keruan nak tau citer selanjutnya. cepat noksss.... aku tggu penuh debar!

wahida said...

kakzakie: eh, tak seram lah kak, teruja lagi ada...heheh...

Tina Othman said...

Bestnya, holiday lg ye

Khai♥Rin : anies said...

ke indon lg buk? waduh waduhhh

eima said...

wahhhh asek pi berjalan je syokkkk

Dee said...

best2..aku tak sabar gak nak baca..hihihi..

Eye_nee said...

sakan korang ekkkk....ok sabar tunggu n3 selanjutnya...

RamRamCute said...

bestnya jalan-jalan Wahida...

whitecappuccino said...

patotla senyap..gi jalan rupenya

Emy Tak Kecik said...

berjalan ko beb....
jeles

Aisy Nasiha said...

seronoknya jalan jalan... bila pergi ni? nanti upkn story ye

::NureeN:: said...

sronok nyerr....
jeles tau... ko asyikkk g melancong jerr

siti alfakhishah aman said...

keh3.. sama la tudung kite.. semalm baru post kat blog..

~silent readers~

amirah said...

bestnyaaa..patutla senyap je. berjalan ghupernyaaa...sila update dgn pantas ye.. : )

Qhaifa Nur said...

1001 cerita ni wahida...bestnya melancong

wahida said...

siti alfakhishah: heheh...sama yek? hahaha....bertabah je la...anyway, tengs drop ny my blog...nnt saya terjah sana...

wani said...

wowoo rindu aaa sama kooo

lizz said...

waa bestnyer jalan2 kemain cantik tempat tu...cepat2 update entry jelajah kesaner lak...

norhidana miswan said...

cpt2 update cite kt sana kak... best2... tak dpt pg dpt tgk kt blog ko kire jd lah

as fadhli said...

waaa bestnye sis,,x sabar nak tggu n3 seterusnya,,:)

the malay male said...

syoknya

Daddy Ziyyad said...

kau memang kan!!!

jeles aku nok

akubiomed said...

Cantik pemandangan masjid dan persekitarannya.

Chik Att said...

sentuh sentuh ... karang ikut balik haaaa ... heheheh

ieda immi said...

sangat menarik !
masjid tuu cantik dan uniknyee dik ;)

Hazmin Hamudin said...

Patut la blog akak lama menyepi. Berjalan rupanya. Cantik masjid tu

sudipVSsenduk said...

aku rindu banget sama kamu...

Telaga 2 Warna tu campuran biru dgn hijau ke?

LadyHas said...

lawa nye tempat ni!

Rinna said...

Cantiknyaa.. gambar2 yg diambil.. tuh.. :)

Amanda Suria said...

Bestnya...syp2 je ko lepas ke sana eh nok..aku jeles!!!

wahida said...

sudipvssenduk: akak!! saya pun rindu akak!! siyes!!

ha ah kak, telaga biru tu ada kaler biru ngan hijau kak...

♥ dak pink said...

Untunglarrrr beronok2 p bercuti ;) i tnga berpantang ;p