nuffnang advert

Monday, April 15, 2013

utk pengguna public transport


sleeping mask mcm ni confirm takkan terlentok kat bahu org sebelah...ekekek...
lepas tu ko pun tak bangun2 terus...sbb tak napas....hahaha...



sumber: cari.com

24 comments:

Nurzakiah Hanum said...

HAHAHA

lizz said...

klakor la ko ni hehe....

Rapunzeel Cikilolo said...

ciri-ciri orang menjaga adab kenderaan...

haha!

Nieda ramly said...

dia takut lentok kat org sebelah , baik tambat siap2

Fiza Rahman said...

Kahkahkah...dia kena tebuk lubang kat hidung tu sket bagi bernafas ☺☺

Rai Ourkizuna said...

gilo..hahahaha..

Kakzakie said...

Ini mesti dia tahu dia selalu terlentok tu yg sanggup buat macam tu..

norhidana miswan said...

mmg agak melampau

NM03 said...

aci giler!

hahahaha

Kesuma Angsana said...

hahaha lucu ler pulak !

Sue-Rya Qistina said...

hahahaha..mengong tul la diorg ni

Rasp said...

hahahahaha...azab tengok

Bonda Ryan said...

hahaha!! lawak!

syariza09 said...

kejam woooo...hahahaha

Khairul Zamri said...

haha terbaiklah arwah terus jadinya

JunAina said...

Erkkk...hahahaaaa...

diana said...

hahah..takut terlajak je la..

:: Mrs.Eady :: said...

Hahahahahaa...kejut2 dah keras!!

shameel Iskandar said...

lena sampai bila-bila ni

akubiomed said...

Macam tak akan sedar sahaja. :-)

Hazmin Hamudin said...

Memang jalan terus kalau tidur macam ni. Haha

aLyNnZ said...

Adoaii kt mana ni..india ker? Kalo laki tahan ler lagik..ce kalo perempuan abis comot momot makeup..tudung komot tak semenggah..haha

eima said...

org pun tak nampak tido mulut ternganga air liur meleleh

mama3heroo said...

haha..mcm ni pun ade yek..