nuffnang advert

Tuesday, February 5, 2013

susahnya nak puaskan hati orang....








sumber: email

23 comments:

Anum said...

susah kan

Ratu Hatiku said...

hehehe... lumrah alam

Amanda Suria said...

asam garam kehidupan...

nur emilya said...

Kalau nk puaskan hati orang,
hati kita yang sakit nanti.

Selagi tak melanggar syarak,
kita buat je takyah dengar apa orang cakap.

♥ dak pink said...

Like!

Munnafendy said...

mmg, so buatlah ikut kata hati sndri

fazilzura said...

yup2... sgt susah

*∽ IZAN ∽* said...

so true! haha
yg penting kita tau apa yg kita buat.. pedulikan yang lain huhu

GreenJade said...

betui3

selagi nyawa dikandung badan ade aje bisikan2 hati nurani tu..mulut pulak tlg terjemahkan.uhuhu

Eye_nee said...

sgtt betul...org cuma pandai brkata jer....susahlah kalau terlalu sgt nak jaga hati org lain....tengok masa dan keadaan ....

whitecappuccino said...

jgn peduli...asal tak memudaratkan sape2...

NM03 said...

msg ni pyer maksud yang mendalam. aku faham maksud kau itu...

Fiza Rahman said...

Betul 3x.

Rinna said...

Adoiyai.. mmg susah nak puaskan hati semua org kan.. :) APTB

jeBateja said...

Puaskan hati sendiri jerk....senang....

Rasp said...

sbb tu kkdg tu lebih baik puaskan hati diri sendiri & famili :)

akubiomed said...

Betul memang sudah hendak puas hati semua orang. Gambar didalam entri ini memberi gambaran.

eima said...

hmmmmmmmmmmmmm

Kesuma Angsana said...

mmg betullah tu

iera said...

hahahhaha..contoh yg sgt baik..

JAMIL HASHIM said...

salam. memang benar sukar untuk memuaskan hati semua. tq kongsi

JAMIL HASHIM said...

MOHON KONGSI (CNP)

mama said...

inilah lumrah kehidupan..he2x..