nuffnang advert

Thursday, February 21, 2013

Askar AS minum darah ular tedung






SEORANG askar marin Amerika Syarikat minum darah ular tedung di sebuah pangkalan tentera laut di Sattahip, Thailand semalam.


BANGKOK - Sejumlah anggota marin Amerika Syarikat (AS) meminum darah ular tedung dalam latihan ikhtiar hidup di sebuah pangkalan tentera laut di Sattahip, wilayah Chonburi, dekat Pattaya, selatan Thailand semalam.
Mereka juga diajar cara untuk membunuh ayam dengan menggunakan gigi semasa menggigit leher haiwan tersebut.
Askar-askar AS itu juga belajar cara untuk menangkap ular tedung.
Latihan yang dikenali sebagai Cobra Gold itu turut disertai oleh askar-askar Thailand, Singapura, Indonesia, Jepun, Korea Selatan dan Malaysia. - AFP

sumber: kosmo

24 comments:

MaMa3HerOO said...

erk! loya pulak tgk..he3

N i e Z a said...

eeeeeeeeeee...tak sanggupppppp....

Nurzakiah Hanum said...

gila la

diana said...

kesian kat askar...

fazilzura said...

ku dh tgk td dlm paper nok..
geli eeeeeee

Sue-Rya Qistina said...

ini keje giler!
dah tgk kt paper utusan tadi
geli gilos!!

Ratu Hatiku said...

eeeeeeeeeeeee......gelinya...

Nisah Idham said...

nisah memg geli gan ular..
bile terbaca je tajuk ni..
meremang bulu roma hehhehe

Nazayiena Ayiena said...

Geli tgk ular tu,apatah nak minum darahnya.

norhidana miswan said...

ngeri2...

Hana Soffelia said...

Nak muntah.... erkk...

Fiza Rahman said...

Loya tekak aku nengok.

Munnafendy said...

askar zmn skrg bknnya kena pi bperang masuk utan lg.tak perlu dh kot latihan2 tak masuk akal cmnih..

Kesuma Angsana said...

yek... nk muntah tgk

eima said...

klu darurat yg haram jd halal ...
hmmmmmmmmm pening terus aku

whitecappuccino said...

pening dan loya..errrrkkk!

Amanda Suria said...

geli plak aku tgok...

ieda immi said...

ahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa x sanggup tgk !

mamyharraz said...

ohhh no no no!!

janganlah abg aku pun begitu =P

NM03 said...

dengggggg!!!!!!!

mama said...

hu2x..seram mama..

akubiomed said...

Kalau duduk didalam hutan. Inilah cara untuk kekal bertenaga dan berdikari.

♥ Wina ♥ said...

ade tgk kat paper..eeeeiii!

Ema Blog said...

eeeeiii, yark!!!