nuffnang advert

Thursday, February 14, 2013

Al Fatihah

Assalamualaikum semua...


terasa sgt2 berdebar dan tangan pun masih menggigil...terkejut...
ex boss kami ( sekarang dah tukar unit lain), telah pergi meninggalkan kami buat selama2nya...

baru pagi tadi terlihat dia menikmati hidangan pagi di meja makan tingkat 4... x lama lepas tu, tiba2 dgr dia collapse dan akhirnya pergi..

itulah janji Allah...tak pernah cepat atau lambat walau sesaat pun...



"Kamilah yang menentukan (dan menetapkan masa) kematian (tiap-tiap seorang) di antara kamu dan Kami tidak sekali-kali dapat dikalahkan atau dilemahkan;"

surah al waqiah ayat 60



Al Fatihah buat arwah En. Islahuddin Abu Hassan...semoga roh arwah dibariskan bersama org2 yg beriman...amin...


sesungguhnya, gelak tawa, jenaka dan kebaikan En Islah akan kami kenang selalu...


tenanglah di sana....

41 comments:

Ratu Hatiku said...

Innalillah...... Semoga roh arwah di tempatkan dikalangan org2 yang beriman.. Amin

Sue-Rya Qistina said...

tadi pukul 12.30 saya rasa sakit pale yg teramat. ni baru ada kt tempat, dpt tau dari kak jue tadi agak terperanjat jugak saya. mcm baru je last week terserempak ngan arwah kt dlm lif.

semoga arwah ditempatkan di kalangan org2 beriman. al fatihah...

mama maman aka yana said...

al-fatihah.

org baik selalu dipanggil dulu.

Nafira usof said...

Al-fatihah~

:: Mrs.Eady :: said...

al-fatihah..

Hanis Azla said...

Inalillah.. Al-fatihah buat arwah..

nur emilya said...

Al Fatihah. Tu lah, kalau dah ajal tak kira waktu.
Moga arwah dicucuri rahmat.

*∽ IZAN ∽* said...

Al-fatihahh...

Nurulhuda Abdul Latip said...

Innalillah dan Alfatihah ~

SURIA AMANDA said...

Al Fatihah...semoga roh arwah dicucuri rahmat..

Salwa said...

Al-fatihah...

Daddy Ziyyad said...

al fatihah

norhidana miswan said...

salam takziah utk akak n rakan sekerja, al fatihah utk arwah, semoga rohnya dicucuri rahmat

NM03 said...

aku tekejut giler dengan pemergian dia

baru lalu lalang depan aku pagi ni

tau2 rebah dan pergi buat selamanya

al-fatihah buat arwah en. islah

moga ditempatkan bersama mereka yang soleh

al-fatihah

Fiza Rahman said...

Al-fatihah.

NenetPenne (NP) said...

uh takutnya...
memang benar janji Allah

alfatihah untuk beliau...

m.u.l.a.n said...

Al fatihah.. Moga rohnya dicucuri rahmat..

Acik Erna said...

AlFatihah

GreenJade said...

Al Fatihah. moga roh nya damai di sana..

sama mcm kes bapa mertua aku nok..beliau pergi selamanya baru2 ni..pagi cakap2 kat tipon tanya cucu baru dia ni..mlm nye pergi meninggalkan kami..Al Fatihah.

Ina Haireina said...

Inalillah.. Moga rohnye dicucuri rahmat.. Al-FAtihah..

Tina Othman said...

alfatihah

Rapunzeel Cikilolo said...

Semoga roh dicucuri rahmat...

Dee said...

al-fatihah..teringat cerita budak2 opis aku..dulu sorang staf kt sini pun meninggal mengejut mcm tu..tgh lwn chess..pastu ada lg sorang kt opis lama..tgh sembang2..ajal maut tak pernah cepat atau lambat walau sesaat..moga rohnya dicucuri rahmat..

lynda said...

Al-fatihah....

diana said...

Al-fatihah...

fazilzura said...

takziah

Ibu Lala said...

Moga rohnya dicucuri rahmat.

Fikri said...

Innalillah.. smoga rohnya dicucuri rahmat. Mmg tak pernah dilambatkan atau dicepatkan kematian seseorang. Smoga mngambil iktibar :)

Ismaliana Sulaiman said...

al-fatihah... semoga dia ditempatkan bersama para solihin.. amin.

Nieda ramly said...

Alfatihah.
Ini masa dia , masa kita tak tahu lagi macam mana.

semoga dia bersama orang2 yg beruntung

Azian Elias said...

Innalillah..semoga beliau di tpatkan di kalangan org yg beriman..mati tak ada janji masa..nak jalan, jalan lah kann..

Chik Att said...

Alfatihah ...semoga rohnya dicucuri rahmat ...

azi said...

Alfatihah..semoga ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman..Amin.

NEKCIK said...

al fatihah..semuga bersama orang orang yang beriman..amiin

whitecappuccino said...

innalillah..al fatihah buat arwah.

Qhaifa Nur said...

al-fatihah buat arwah...
ajal maut semua urusan ALLAH...
moga beliau tenang disana.....

akubiomed said...

Al Fatihah dan takziah.

Karukord jagau said...

al-fatihah

munna said...

Al-Fatihah.....

Kesuma Angsana said...

al fatihah

mama said...

Al-Fatiha..semuga arwah ditempatkan dikalangan org2 yg beriman..amin..