nuffnang advert

Tuesday, February 26, 2013

2 biji 10 hengget, 3 biji 10 hengget


baik ko beli 3 bijik terus...kalau dah sama harga kekdahnya....hahaha....





sumber: email

41 comments:

sal-nurbeena said...

ha! ha! Trick niaga!

:: Mrs.Eady :: said...

hahaahahahhaaaa.....

♥cikmOt♥ said...

hehehe, haah baik beli 3 kan...

RamRamCute said...

hahahaha...lawaklah!

amirah said...

nak bagi cepat abis ke? konpiusss

amirah said...
This comment has been removed by the author.
Ema Blog said...

maybe ada besar ada kecik

Rasp said...

hehehehehehe....

wahida said...

ema blog: hrmmmm...logik jugak tu..heheh...

Sue-Rya Qistina said...

hahaha! gedik sungguh diorg ni buat iklan tau. baik amik 3 bijik terus. klau beza size, tulis la kt situ. ish ish..buat org confuse je

izan mama mia said...

hihihi..camanalah tuu gamaknya..saja nak buat lawak agaknya

Bonda Ryan said...

haha!! nih macam jalan pilah seremban jer nih, eh ye ker? ^_^

norhidana miswan said...

ahak2... dia lupe nk bgtau kalu 2biji tu beso2, kalu yg 3 biji tu kecik2 skit... pandai2 je aku

::NureeN:: said...

wakakaaaa.... ayat wau power
hahha

tadi terjah SR, konon nk try la mozarella baked fish tue, tp tkot x kenyang plak, len kali haruss try hehehe

CTfesyen said...

hahaha...klakar je iklan ni..

Nurzakiah Hanum said...

hahaha
betul2

Daddy Ziyyad said...

tayar ke hape tu nok? hahaha

wahida said...

daddy ziyyad: tu tembikai lah...

SURIA AMANDA said...

x paham market strategy ni....

GreenJade said...

saja bagi senaman saraf optik orang ni..teknik marketing yg bagus hahaha

noks..tenkiu for yr concern..terharu ade kwn yg sudi mau berkongsi cerita..jiwa aku dh pulih sket..xpe let Allah yg membalasnya...moga org tu diberi hidayah-Nya utk berubah..betapa byk salah dia pd aku..Aamiin..

wahida said...

greenjade: takpe nok...sabar je la...aku pernah hadapi situasi yg sama mcm ko...aku faham...ko maafkan je la walau luka dia terlalu dalam...

semoga Allah sentiasa bersama kita...

anyss said...

Assalamualaikum,
mmg la harga sama, tapi mungkin kebesaran (saiz) tak sama kot ----> agak je ni hu huhuhu

diana said...

heheh..
silap iklan la tu..ehh

Qhaifa Nur said...

salah cetaklah tu...
betul tu wahida baik beli 3..untung...

CaDLyNN said...

beli 3 terusla...hahaha
saje je penjual tu kan..

makchaq said...

HAt 3 bijik RM10 tu mesti cenonit..

Chik Att said...

Bila timbang .... sama berat. Silap silap ......yg tiga biji tu kurang berat ...hahahha

eima said...

haha beli 3 kecik je RM 10 kot

NM02 said...

bila tyer kat kedai tu pasti ada jawapan

2 biji, bunga dah haus

3 biji, bunga cantek lagi

hahahahaha

paham tak? tak paham tyer shidi

Lya Colours said...

ntah2 sebijik pon 10 hengget hehehe

mama said...

he2x..agaknya kan..yg 2 biji tu besar sikit !!.. ;)

Fiza Rahman said...

AKu ingat dia jual tayar keta. Bila check balik...buah tembikai erk.

just azura! said...

dari jauh nampak macam tayar keter..kalau tayar keter rm10 dapat 3 bijik, nak beli rm20..dapat 6 bijik 4 bijik pakai sendiri 2 bijik juai balik...hehe

Nastyna said...

Hahahha kenapa boleh macam tu? confuse ker printing error?

Munnafendy said...

lain2 saiz kotttttt

Kesuma Angsana said...

kat maner ni

waiman said...

Kelakar..

Mrs Velentine said...

tipu jak tue..haha

✿ pink velvet ✿ said...

aiks! ape ke pelik sgt? haha~~

akubiomed said...

Baik beli 3 biji terus lagi jimat.

Royyan said...

4 biji berapa ringgit hayooo?