nuffnang advert

Wednesday, October 24, 2012

~WW~ jilat dia pandai lah....



budak tak reti makan jagung...
sampai sudah duk jilat je jagung tu...adoi la...

48 comments:

mamavogue said...

gamak nyer dia buat mcm aiskrim lak ye..! Jilat je..
hehehehe.. Lawak la adik ni!

:: Mrs.Eady :: said...

kekekekekek....kekekekeke...

Myra Jay said...

Hheee, jilat ambik manis dulu, dah abes manis baru bg orang lain :D

Anum said...

hehhe
sampai bila nak hbs nie

N i e Z a said...

jagung tu manis agaknyer..tu yg syok je jilat..hehehhehe

Aju Mohit said...

hihjhi comel, takpelah biar ayahnya gigitkan suap ke anak ye ayah hihihi

Cik Awin said...

kesiannya dia...mkn jagung leh jilat je ..

Hazmin Hamudin said...

Hehe... Aktiviti menjilat jagung...

lieyalatif said...

hahahaah...comel!! sudahnye amik rase masin2 jagung bakar jek laaa yeak heheeheheh....

eima said...

hot keyword tu .....
comey buat lidah gitu ...

Kakzakie said...

Hihi... alahai adik sayang.. dengki betul dadi adik ye bagi adik jilat aje..

Itulah wahida anak bandar tak ada kg nak makan jagung pun tak tahu. Adik.. adik...:)

Dee said...

hahaha..cute je adik..jilat rasa butter masin2 tu yg sedap tu..

mimi & fifi ok je..pandai gaklah mkn jagung..tp tokak tak licin..hehehe..

cHeRyNa PiReS said...

kena practise jugak gigit kak...kena bagi gigi kuat. janji dia suka rasa tu:)

*ke kena potongkan macam corn in a cup*

amirah said...

kikiki..comel lak dak adik ni bila salah faham eskrim ngan jagung..

AnneRaini said...

jilat jer? sampai tahun depan tak habis..jimat beb..hehe

Rasp said...

la iye ke sis hahahahahahahahaha...
lawak lah adik nie...

lizz said...

jilat pon sodap...tak reti makn jagung ek...meh acik tolong makankan...

NM02 said...

naper tak tolong kopek.... cian adik....

mamyharraz said...

alahai sian adik..nak suruh mama kopekkan kot..

Lynn Hamzah said...

hohoho...kesiannya...kenapa tak belikan jagung in cup jer...

fiza said...

Tajuk tak bley blah lah nok ^_^

Hehehe...bila nak habis jagung tu adik.

qemaishak said...

Ingat jilat apa tadi kehkeh...sampai sudah xluak jagung tu dik :)

Munnafendy said...

laaaaa ciannyaaaaa

anie said...

nie sampai bila pun xabes adik oii...hehehehe

.:fyzz:. said...

seriyes nok..aku ketawa berdekah2..bukan gelak saipa ..suka tgk si adik nih tau..hehe tomey..leh makan jagung oppa eskrem style..heheheheh

wahida said...

lynn hamzah: jagung in cup takde jual...ekekek...

Papa PUSS said...

Huhu jilat jer? Dek syg nanti bukan ada rasa kalau jilat hehe..

norhidana said...

heheheh dia ingat icekrim ke apa hehehe..comei je adik

mamasuri said...

hehehe..takpe2 at least leh rasa gak kan adik..

izan mama mia said...

aiskrim jgung bakar..hihi

Ryn said...

jilat pon jilat lah...asal dpt rase...hehehe

Qhaifa Nur said...

gigit je adik....
cian kat papa he..he....

faraherda.razalan said...

Hahahahahahah! Comelllll!

Kesuma Angsana said...

la siannyer hehehe

Nafira usof said...

alahaiii.. sampai kesudah lah tak kenyang dik.. sian dia.. x reti makan jagung yer~

::NureeN:: said...

klau tunjuk kat adik cam no mkn jagung bleh dia tiru hehehhee

Daddy Ziyyad said...

ko belikan dia corn in cup tu nok...aku pun suka, malas nak geget batang jagung...~bahaha

Tihara said...

as salam

tapi cam lapo je dia jilat jagung tu..lucu la anak wahida ni :)

sal-nurbeena said...

karang2 reti la tu. tp mmg kelakor la

Karukord Jagau's said...

hahaha dok jilat saja ka..
gigit dik gigit....
Kalau kasi kat uncle KJ dh lama habih tu hehehee

Aishah Jahirah said...

la....jilat apa je rasanya.kena gigit telan baru rasa..hihi

mama aini said...

he2x..mama aritu tak singgah makan jagung tu..en.papa takmo..hu2x..

NzA said...

confirm adik ingatkn tu aiskrim....

Ema Blog said...

sampai bila nak habis ni

akubiomed said...

Rugi sekadar jilat sahaja. :-)

Izan Ishak said...

hikhik... samapi kesudah dia jilat ye kak?

Izan Ishak said...

hikhik... samapi kesudah dia jilat ye kak?

Angah said...

laa anak ko tk reti makan jagung ke,...isyh macam es kem plak gayanye....