nuffnang advert

Monday, October 22, 2012

sampai hati mama....


ish....ish....



51 comments:

Cik Awin said...

kesiannya budak tu ;)

amirah said...

adoyai....

Eye_nee said...

dudukanlah dia elok2...haihhhh mama dia ni....

Daddy Ziyyad said...

wakakakakakak!

Anum said...

ala kesian dia..

mamavogue said...

gila shopping sgt.. sampai tak perasan anak camtu..!

Sue-Rya Qistina said...

ala chian2. ni kt mane ni kak?

Nens Collection said...

ni kes x kasik anak die membuas ni..hehe

wahida said...

suerya: kurang pasti lah aku nok...ekekek...over the sea kot...

Cikgu Ma said...

kureng btol mama dia nih..haha

qemaishak said...

hahaha ni betul soping namanya nih haha

Qhaifa Nur said...

kalau jalan kat elok...
tak sakit badan.....

Munnafendy said...

adoiii....kesian anak tuh..huhu

SURIA AMANDA said...

subhanallah..x kesian ke..sakit pinggang budak tu..

the malay male said...

adoii... tak tau nak gelak atau nak sedih :-)

nur anis said...

alahai....nak gelak..tapi rasa kesian jugak...

Has said...

ohh mmg sampai hati nye mama!!

Zura said...

scan x anak tue..hehhe

Kesuma Angsana said...

la ada juga mak cam ni ke

mamawaiz said...

aloh ciannya...

♥ dak pink said...

Hadoi lah mama, shopping sampai tak ingat anak!

Aishah Jahirah said...

penuh sgt dah troli tu...dok mcm tu sakit badan...

norhidana said...

mmg melampau betul ada mak camtu

faraherda.razalan said...

Adeh...nsb bek muat!

:: Mrs.Eady :: said...

tersepit!!!

Kakzakie said...

Tak ada rasa bimbang pulak mama dia tu? Allah kita tengok pun sesak...

Angah said...

sian anaknya

Bonda Ryan said...

macam kertas di buatnya, main selit jer...sian.

Rapunzeel Cikilolo said...

hehehe. praktis gimnas.

ieda said...

memang punnn , sampai hati kan huhuh

ps : dik , akak dah tukar , tu kes semalam lah tuu .. nak balas komen .. pagi2 nie x sempat nak tukar ke pop up .. biasa akak guna pop up , memang x guna emmbed tuu ekek ;)

Chik Att said...

Wakakakaka @........ tak daya nak komen .....

Rasp said...

kena tgk dua kali jez to reconfirm hehehehehehe...

akubiomed said...

Kesian anak. Ruang pun tak ada.

mamawana said...

Ralik shopping sampai terlipat budak tu..

anitaare said...

elok pulak dia dok keletihan kot..kalu tak dah tentu dia merengek kan..kita yg nengok ni yg kesian

Cik Nor said...

apa punya mak le

.:fyzz:. said...

Ni msti kt china....awat la jd lagu tu...cian kt anak tu

dayah ismail said...

singgah sini jugak..kesiannye bdk tu..

azieazah said...

Macam tak pegi skulah punya orang.

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Ala...syiannya budak tu,ngantuk sgt kot!


p/s:Klu berminat dgn pemanggang ajaib...colling2 saya ya.
Email:azatie_sayang7071@yahoo.com.my

Terima kasih

khairul said...

mcm ni pon ada ka..adoii

CaDLyNN said...

hahahah.tak patut!

eima said...

yg sia anak tu nk jugak dok dlm tu nape .... hmmmmm

azi said...

Salam Wahida..

eehhh..kesiannya...boleh patah pinggang tu...

p.s mesti ni kat Chinakan...pengalaman akak melancong Beijing dulu, diorang ni memang kasar orangnya...dengan orang tua pun boleh bergaduh kat tepi jalan...

anie said...

huhuhu....sian tau..

syiela said...

Ya Allah.. sabar jelah dgn ibu ni

kayyana said...

kesiannye.. mak die sedo ke tak ek.. hehehe.. sian budak tuh

Myra Jay said...

Alahai kes naya ni :)

Izan Ishak said...

kesian plak tgk dia~

mama aini said...

ehem..mama dia shopping tak hingat !!.. :)

Ema Blog said...

patah riuk kan...