nuffnang advert

Monday, October 15, 2012

pelamin anganku musnah...


inilah jadinya bila bakal suami minat sgt kat keta...ekekek...




sumber: cari.com

53 comments:

mamyharraz said...

kahkah..
ini betul2 pelamin anganku musnah!

fiza said...

Ekekeke...lain dari yg lain tu.

Myra Jay said...

Hheeee, kreatip..
Laindari yang lain :)
Tp ada yang sanggup ke?

Nieda said...

hahahha ...terbaik. sangup kau bersanding kat situ nyah?

NM03 said...

aku tgk dalam pesbuk... lawak kan noksss

ct rahani said...

hahaha.. kraetif la kak.. :)

Eye_nee said...

kihkihkih....pastikan tayar kusi tu berbunga kang botak jatuh pulak nnt..ader2 jer ko ni kan...

:: Mrs.Eady :: said...

kekeekeke...lain dari yg lain!!

mia izzati said...

eh eh...kretip...tapi rasa nak nangeh kalau kena sanding kat kusi kete tuu

qemaishak said...

kalau dua2 minat keta jadi pelamin idamanku jadi kenyataan la nih haha

Huda said...

waaa kalau aku keciwaaa, tapi kreatif la kan, lain dari yang lain..:)

ieja amieja said...

kreatif apa..tp kena pastikan duk atas tu x jatuh lah..ni kenangan yg x kan dilupakan dan jg tatapan wat ank & cucu..^L^

Tihara said...

okeh jugak wahida..lain dari yg lain giteww :)

Nens Collection said...

hahaha,,jgn tdo pon dlm kete sudahh..haha

p/s: kak wahida FM dh smpai..suker sgt2!!..comel!..time kasih ye..;)

Kesuma Angsana said...

he he he but KA Like ler pulak

Kakzakie said...

Tapi bersenai juga nie Wahida... tak pernah org buat.

faraherda.razalan said...

ni ptt msk buletin utama ni! kekekeke!

mamawaiz said...

wow..lain dr yg lain.gempaklah..sape punya pelamin lah ni yer.

Pokok Manggis Depan Rumah said...

hehehe..ni mesti mamat drift ni :-)

wahida said...

nens: dah sampai ye...Alhamdulillah...

Lya Colours said...

nasib baik takde hand brake. hahahaha

Tentang Kita said...

kesian kt pengantin perempuan...

Sue-Rya Qistina said...

hahaha..saya ade tgk dlm mukabuku aritu. mmg lawak la. x sanggup den. musti perantin pompuannya merah padam je muka nak bersanding kt pelamin anganku musnah. hahaha

Rapunzeel Cikilolo said...

hekhek. ke suaminye ade bengkel?

Qhaifa Nur said...

mencipta sejarah dihari bahagia...
kenalah terima dgn sepenuh hati ya tak??

Riri Yoorin said...

hehehehe nangis pengantin ppuan

Saya Disini said...

kesian pengantin

Has said...

semoga bahagia ke anak cucu..hihihi

ieda said...

adehhh letih ! .. ;))

Aishah Jahirah said...

mmg musnah ni kak wahida....

eMMe said...

cantik2..
tapi tak mo ar
naik pelamin kalo camni rupenye
hehehe...

mama aini said...

:)..unik & kreatif otak suami dia kan !!..

Ema Blog said...

mesti pakaian diaorang pun baju racing...hehehe

NzA said...

tgh brsanding kerusinya brppusing2 ikut roda....

jeBateja said...

nasib baik pemijak kaki tu bukan jenis pedal minyak.....ahakz

gadisBunga™ said...

stereng takde? :D

m.u.l.a.n said...

kus semahangat...!!!

azieazah said...

Impax Maksima...!

Angah said...

pheh sempoi haha

Donny Ien said...

pelamin yang menarik!

Qaseeh Tolia said...

Tq yer jengah blog akak..BTW lama dah saya follow blog nih..Mak Andam mana yg berjaya menepati citarasa pengantin tuh!! Mesti laku and glamour ni lps nih

~ yus ~ said...

kreatif!

CaDLyNN said...

kah3...tidak!!! saya tak sanggup pelamin lagu tu..ekekeke

norhidana said...

huhuhuhu... ptt tukar bantal tu ngn stering kete heheheh

nur anis said...

hahaha..alahai..memang unik betul ni..

Rasp said...

kahkahkahkahkahkah...
memang lain dari yg lain tu....

Izan Ishak said...

erkkk... obses sgt nih~

izan mama mia said...

huhu..i tak rela u nak bersanding kat ctu...hiihihih..lucu lak

Alin Marlini said...

hehehehe..

Seroja Tiara said...

interesting gak ni...hehehe mn ada org bt...mmg lain dr yg lain la kan...hehehe :)

Seroja Tiara said...

interesting gak ni...hehehe mn ada org bt...mmg lain dr yg lain la kan...hehehe :)

.:fyzz:. said...

Pelamin ni leh 'jalan' dak...hehe

akubiomed said...

Sudah terang lagi bersuluh. :-)