nuffnang advert

Tuesday, October 9, 2012

kau ada? (part 5)

Assalamualaikum semua...

hari ni takde rasa nak citer byk sgt...
cuma nak upload beberapa keping gambar bersama Yatt Hamzah...

 korang kenal kan ngan Yatt Hamzah? pelakon yg kini dah pun berhijab...cantik kan dia? humble pulak tu...senang diajak bergambar...

 masa ni dia dtg bersama beberapa rakan artis lain seperti Aris Ariwatan utk seminar apa ntah kat ofis aku, tak ingat dah aku...tak silap aku seminar Petronas...tapi tak dpt lak aku nak bergambar ngan Aris Ariwatan sbb dia tgh sibuk berbual dgn beberapa pegawai Petronas...tak nak lah kacau dia kan..padahal Aris Ariwatan tu aku minat sgt dgn suara dia...admire ngan lagu2 dia...lagu dia mcm Permaidani, Lamunan Terhenti, 1234 & Cinta Tak Kenal Siapa aku hafal lagi sampai sekarang tau....korang yg muda2 mungkin tak kenal dgn Aris Ariwatan, tapi mak jemah suka layan lagu2 90an sampai sekarang...eh, terciter pasal Aris Ariwatan pulak...ekekek...

abaikan aku yg selebet tu...aku kat ofis mmg gini lah...tak kuasa nak mekap2 bagai...kehkeh...
selepas dtg seminar, Yatt dtg approach ramai org termasuk aku mohon sumbangan utk warga Palestin...dia sekarang byk buat kerja amal...
hrmmm, anyway cantikkan jubah Yatt ni...cantik dan comel sgt....Yatt, mana ko beli hah??



p/s: tabik spring ngan Izyan Masterchef 2 tu...markah dia boleh seri ngan chef profesional....cayalah!!

68 comments:

Anum said...

wow jeles2

♥ Wina ♥ said...

wow!! comel yatt nie..

NM02 said...

betul2 lain kan dia noksss

berubah habes... alhamdulillah

cantek kaunter!

muahaha

Huda said...

yatt memang cantik..cam sedondon lak kaler korang ni..aahla aku pun minat aris ariwatan gak, lagu2 90an memang best!
Tulah terer izyan MC tu kan..boleh seri, chef ismail tu pun best!

Rinna said...

Cantiknyaa Yatt.. suka kalau tengok dia berlakon.. :)

norhidana said...

eheheh cantik, kalu ko dress cam yatt tu pun ko dh cam artis kak hehehhe...

dana pun suke aris ariwatan lah, kenal lagu2 dia... cume remaja zmn skrg mungkin tak kenal dia

Mia Kassim said...

Salam singgah dan follow......(^_^)

KhaiRin : anies said...

cm janji jer nk sedondon sedondeng purple hehehhe

miss Fyqa said...

kelass ko kak, bj dah match,sama kaler dgn yatt :)

~ yus ~ said...

betullah wahida. Cantik jubah Yatt tu, orangnya dahlah cantik, sangat ayu.

Tp adik akak ni pun ayu juga, warna baju dah sedondon gak dgn Yatt tu, ok apa.

Nens Collection said...

sama pepel..comelnyer die kan..berangan nk jd yatt..hehe

ini jubah mest hatta dolmat yg reka ni..hatta dolmat buat jubah gak ke..haha..

Saya Disini said...

cntik tuudng yat

AnneRaini said...

byknyer gambo..nak pulak si yatt tu lyn bergambo dgn ko eh...hehe.. anyway die memang gorgeous...baju diepun gorgeous.

Ema Blog said...

sama purple... pesal kaburkan kat belakang tu..hehehe

wahida said...

anneraini: haruslah dia kena layan peminat weh...lagipun yg tukang amek gambar ni beriya suh posing byk kali...ekekek...

ema: kabur tu sbb tak nak bgtau aku keje kat mana..boleh? hahaha...

Sue-Rya Qistina said...

yatt mmg cantik!
suka tgk lakonan dia mase cite Bella dulu.
suara dia pun serak basah :D

cHeRyNa PiReS said...

wowww...memang cantik.
dan dia memakai purple.
eh, akak pon.
cantik...itu extra2 cantik:)

mamyharraz said...

henbeg yatt sama dgn henbeg aku!

lawanya dia..lawa juga ko.selepas berhijab bertambah manis.

mamawaiz said...

Siap pakai sarung tgn lagi..makin cantik bila yatt tu bertudung.
start suka dia masa dia berlakon cite ular emas tu..drama tu dia pkai tudung, suka sgt tgk

Munnafendy said...

meh nak pomot. jubah yatt tu dari najjah boutique. si farah deeba pnya..rege dlm 399 cmtu kot... :)

cheqna said...

eleh ko kak...tang2 tu gak minat ngan retis ye..
hahahaha

dakcik said...

yg penting baju same kaler dgn yatt okey..hihi kelassss..:)

Rasp said...

dah macam berpakat nak pakai baju sama kaler hehehehehehe...

wahida said...

mamawaiz: dia pakai glove sbb ramai lelaki yg nak salam ngan dia, so, dia kena standby glove...

cheqna: eh, aku mmg minat artis la...retis suam2 kuku pun aku kenal tau...kehkeh...

munnafendy: tulah, member aku baru bagitau...neena anuar ada pakai jubah dari butik yg sama...mahal giler kot...huhu...

mrs gold said...

kak, jubah tu dari najjah :)

fiza said...

Cantiknya yatt.Org yg bergambar dgn yatt tu pon cantik tau ^_^.

SURIA AMANDA said...

dia ni org seremban...kekadang nampak kat Jusco Seremban 2, sgt2 humble...

Aishah Jahirah said...

makin manis le Yatt sekarang ni.....

::FAIZ:: said...

lbh mns bertudung, tahniah buat anda berdua

izan mama mia said...

cam berjanji lak yer sedondon

Ujie said...

siap pakai sarung tgn..bagusnya.
yela jd selebriti ni karang yg bkn muhrim hulur tgn @ tersentuh payah jugak.

eima said...

dedua comey ..kebetulan sama purple plak tu

Dee said...

comel betullah yatt tu kan..smpi pakai glove tu..kau kat sebelah dia pun comel nok..

baju tu sama ngan baju neena..dia beli kat butik milik farah adeeba kalau tak silap..rega antara 400-500 lah..mahal seh..sbb tu gojes..kau tgk entry neena psl jubah dia masa raya tu..huhu..

Zura@Iwan said...

cantik lah Yatt tu...

pakai sarung tgn lagi...

Lynda Che Lah said...

ye..sy xde..Mood : jeles-jelesan ;p

Anamarza Sue said...

Bukan setakat bertudung, siap pakai sarung tangan lagi ya Yatt ni

Has said...

sedondon gitu.

Kakzakie said...

Kakak minat juga dia nie. Mata dia cantik.

Boleh berbaju purple sama:)

nuyui a.k.a miss YUI said...

ok,jeles gak

Daddy Ziyyad said...

amboi..posing dgn artis! haha

Kesuma Angsana said...

cantiknyer yatt tu!

dwaty said...

TAKDE kak.... hari tu last bergambar ngan RITA RUDAINI jer... hehehe

wahida said...

dwaty: rita rudaini? huwaaaa!! mak jemah sentap...feveret actress mak jemah tu...

akubiomed said...

Bertutup habis Yatt ini.

Qhaifa Nur said...

wahida sorang yg ada he..he..

berubah sesangat yatt.....alhamdulillah

ct rahani said...

memang cantik jubah yatt tuh.. berkenan jugak nih.. kak, apsal ko x terus tanya ngan dia mana beli jubah tuh.. ekekeke..

-Sara- said...

cantiknya yatt..sopan je kan :)

Qaseeh Tolia said...

Ala akak pun ada iras dia apa...he..he..cuma tengok kat dagu tuh..

Aju Mohit said...

alhamdulillah, maaf aku dah lama tak ke sini, rupanya ko dah bertudung ye ida, alhamdulillah Allah telah melimpahkan hidayah tak terhingganya, dan ko mengambil langkah yang paling tepat dan mulia, tahniah...syukur

azi said...

Wahida..
cantik sungguh Yatt tu..nampak sopan aje..siap bersarung tangan dan berjubah lagi....wahidapun manis jugakkk...:)

ieda said...

comelnyaa dia
rasanya dia semakin kurus kan dik
& cantik dress dia ..
berropol2 lahh ;)

Nisa Greennnpanda said...

aiseh..
nie yg jealous nie.. huhu~..
comelnye yatt.. ^_^

ros_reeza said...

cantiknya Yatt ni :)
eh, boleh sedondon pulak ek baju, warna purple :) hihi..

Riri Yoorin said...

yatt sangat cantik!!! kakak pon sam cantik pepel sedodon i like~

Belinda Adzmi Ibu Ilhamny said...

cantiknya jubah dia.. leh tiru wat bju raya nnti nih..hehehe

aris ariwatan..?? rindunya ngan suara 'jantan' nya.. sungguh sedap, susah nak cri penyanyi skrg suara mcmtu..

Tihara said...

sedondon lah wahida dengan dia..suk tgk yatt sekarang alhamdulillah :)

CaDLyNN said...

dulu suke tgk rambut yatt...
cantikla dia.......suke suke

amirah said...

comelnya dia ni

Mamamya said...

aku pun minat aris ariwatan.. paling suka lagu 1243 yg ada sore budak kecik tu kan... ehhh...bukan ko sorang je layan lagu 90an aku pungg! 80an pun aku layan gak...jiwang karat kehkehkehhh...

yatt ni sejak b'hijab mcm dah x penah nampak dia b'lakon lagi kan... (drama yg lama2 tu adalah...)

fieda said...

yatt ke tu...lorr..kurusnya dia..comey betul..

Izan Ishak said...

suka tgk yatt yg sangat2 cantik pas berhijab ni. tapi apa kurangnya ngan sis juga... gojes bak kata omputehnya...

maya amir said...

yatt ni masa berlakon dulu2 pakai tudung, mmg aku suka dah..comel jek..bile die betul2 pakai tudung.. laggikkkk suke:)

kayyana said...

kak, ko tak tanye ke mcmne die pakai selendang tu.. grrrrr. lawanyer die

Nazayiena said...

Cantiknya Yat Hamzah,apatah lg dah berhijab.

CintaZulaikha said...

yatt mmg comey sesangat tau, suka tgk dia lps berhijab.

atty's said...

lawanya yatt..kalo tak silap baju dia mcm baju neena je

mama aini said...

wah glamnya..bergambar dgn retis !!..sama cantik !!..

jebatmalaya said...

mcm ku kenal siapa sebelah yatt tu...