nuffnang advert

Monday, October 8, 2012

adakah ini satu penderaan?


kesiannya...kena cukur kah kucing ni? huhu...



sumber: cari.com

31 comments:

Anum said...

kucing jadi mangsa

HeNRieTTa JoSe said...

lahai...sian ci tomei....

Nens Collection said...

hahaha..tp ttp comel walopon kene dera gittu..hehe

fiza said...

Kesiannya.

eima said...

tp style .... klu kaw bermusim sejuk kesian la kucen tu klu cam mesia ok la

NM02 said...

syomelll... seni skit. hahaha

:: Mrs.Eady :: said...

hoh?ni mesti cara sikat niii...

♥ Wina ♥ said...

pernah tgk..

|| NaFiRaa || said...

kesian~
tapi tetap comel~

Sue-Rya Qistina said...

cantik..tp mcm kesian je.
sape la yg punya angkara ni ye.

ros_reeza said...

cantik memang cantik.. tapi kesian kat kucing tu kan.. nanti mesti kawan kawan dia tengok pelik je.. huhu

Daddy Ziyyad said...

kah kah kah..ni betoi2 ka photoshop..

Adyla said...

cian nye..tapi comel la!

Ema Blog said...

comel apaa..

~aSHa~ said...

seram n geli bulu roma sgt tgk kucing jadi gini..walau kreatif..sy geleman pulak ni...tak tau nape..sensitif tgk

cHeRyNa PiReS said...

setiap kejadian tuhan ada sebab...macam nieh mmg la cantik tp kalau bergaduh kena cakar, cepat masuk dalam kuku tu..

sedangkan kucing bulu lebat pon boleh luka teruk kalau bergaduh...

❤Kamsiah❤ said...

dah jdi mcm sandwich pulak....

ieda said...

ya tuhannn
x terkata akak nie ! ..

SURIA AMANDA said...

jahanam bulu kena trim....sapa la yang kejam sgt..

Acik Erna said...

YA tUHAN..KESIANNYA KUCING TU..

akubiomed said...

Kucing ini mangsa seni.

mama aini said...

assalam..ehem unik & kreatif..tapi macam mendera kucing tu..hu2x..

mamawaiz said...

kesiannya..cam manalah reaksi kucing tu ms diperlakukan cam tu yer.
tp comel pulak..kehkeh

Aishah Jahirah said...

unik la kucing ni jadinya kalau betul...hehee

lizz said...

sampai keekor tu dier pi cukur...mesti gatal2 kulit kucing tu...memacam dierang ni berpesen kucing jadi mangsa...

nur anis said...

adeh....kesiannya dia...tapi comel..haha

izan mama mia said...

sekali pandang kiut 2 kali pandang kesian kucing nih

CaDLyNN said...

fashion :p

fieda said...

sian tomey tu jadi mangsa fesyen..

Nazayiena said...

Siannya tgk kucing nie dibuat camni.

Zura said...

ya Allah..awat jd camtue tue..