nuffnang advert

Tuesday, September 4, 2012

kisah anak2 berjaya...

Aiman, Salleh,Pijol dan Alias buat reunion di sebuah restoran.Dia orang berborak-borak pasal anak-anak dia orang. Masa tu Aiman pergi ke toilet.



Salleh: Bagaimana bisnes anak ko Lias?

Alias: Anak aku berjaya dalam perniagaannya. Tapi aku ayahnya, tak pernah dibelikan apa-apa. Hmm tapi semalam hari jadi awek dia, dia belikan keta BMW baru – boleh plak.

Salleh: Anak aku pulak seorang pemaju perumahan yang berjaya gak. Tapi rumah aku dah uzur dia tak perbaiki pun. Malangnya semalam hari jadi awek dia, dia belikan banglo mewah 3 tingkat siap perabut sekali di Seremban.

Pijol: Anak aku lelaki juga. Dia seorang broker saham yang berjaya juga macam anak korang. Tapi aku sebagai abah dia, tak pernah hulur pun. Yang sedihnya, semalam besday awek dia juga, dia berikan duit RM100 ribu selamba jer..

Alias: Ha, anak ko Man peciter? (Aiman baru balik toilet)

Aiman: Anak aku sebenarnya seorang lelaki, tapi apabila besar sifat dan wataknya menjadi lembut. Puas aku marah tetapi dia degil sehingga dia berpakaian wanita dan membuka sebuah salon.Namun begitu dia sangat baik dengan aku dan selalu hulur kalau dia ada rezeki lebih.

Semalam hari jadi dia, mungkin dah rezeki dia dan aku sekali…. Ada seorang pemuda dah belikan dia kereta BMW baru, tu yang aku drive tadi. Lagi seorang belikan dia sebuah banglo di Seremban siap perabot sekali, esok aku pindah masuk ke sana.

Dan lagi seorang lagi baik hati, bagi dia duit RM100,000. Dia bagi aku separuh, jadi apa korang nak makan hari ni, order jer aku belanja!

Lagi tiga orang tadi terkesima dan terus pengsan....





sumber: cari.com    


p/s: kelas ko nyah....sampai 3 sekali ko sapu.... :p

38 comments:

mamavogue said...

memang kehlasss...!
hahahaha..

3 bapak tu mmg wajib ar pensan! awek anak nyer tak tulen..haha!

AnneRaini said...

hahahahaaaa..

fara said...

HAHAHAHA~!
Cian 3 org bapa lg tuh!

izz iizza said...

hikkk..x memasai berawekkkan bapuk..

*comment sy kumpul la..x publishkan lagi..eh meh la teka lagi 2x..kan 3x teka tu..:)

cheqna said...

hahahahaha
hambikkk

SURIA AMANDA said...

songsang sgt..rasakan...

atty's said...

hahahhaha..gelak kty baca entry nie..

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

hahahaha...
pecah perut rasanya

cikceriacorner said...

hehhehehe..lawaknye..hehee

ieja amieja said...

lawak tp ada pengajarannya

Nens Collection said...

haha..nk menuntut la..ekeke

Sue-Rya Qistina said...

perghhhh...kelas ko nyah!
cuma dia x kedekut. apa yg dia dpt, dia bg kt bapak dia. :D

norhidana said...

ahak2 moral of the story, bile dh kaya jgn lupe mak bapak heheheh

Eye_nee said...

hahahah..kelassss dekkkkkk....rembat sekali tiga...

syiela said...

hahahhaha... mmg kelas kau nyah!

ieda said...

ahahhaah sabor je ...
haa mauu x fegsan .. org yg sama di laburkan muahhaha ;))

Qhaifa Nur said...

memang bole pengsan dibuatnya.....

Zana Adieyza said...

hahahhaha... curlas betul.. sampai 3 lelaki tertipu kepada seorang lelaki.. hahhahaha... sentap sampai pengsan!

anie said...

hahahahahaha...mau fengsan dibuatnye

:: Mrs.Eady :: said...

hahahahahahaaaa.....!!!

Kesuma Angsana said...

he he he mmg tebaiklah wahida!

eMMe said...

bertuah tol anak dia yg sowang tu.. hahahaa...

Dilla Ady said...

yg bez bapak nye la..dapat tumpang skali...hihihi

HeNRieTTa JoSe said...

abis la....dah la kurang satu lelaki sebab dia dah jd pmpn...kurang lagi 3 lelaki, sebab dia sapu smpai 3....atoiiii....

mamasuri said...

hahaha...gelak beso aku kat ofis ni kooo...

|| NaFiRaa || said...

hahahhahaha.. hampeh ko nyah!!

JunAina said...

kehkehkehhh...senyum2 sambil tepuk dahi...

fiza said...

Kahkahkah..lawak.

m.u.l.a.n said...

huwa hahahaa.... kaya pokcik aiman..

CaDLyNN said...

Kah3..mau tak pengsan =))

akubiomed said...

Memang wajib pengsan pun. :-)

mama aini said...

ahaha.. :)
memang kelas ank si aiman tu !!!..wakaka..

MamaEma said...

rupanya anak si aiman yng punya angkara

Tihara said...

haihh maunye meroyan anak2 gadis di luar sana..keh3..kelako

zila manaf said...

gf dia.....kebas wet anak aku....

Nieda said...

hhahahaaha.....mak pun gelak besar

khairul said...

mmg klasss :)

Asrul "iLham" Sany said...

KELASSS sgt nyah hahahhaa