nuffnang advert

Monday, August 13, 2012

tapi kenapa saya rasa saya sweet?

Assalamualaikum semua....
jom layan soalan2/statement yg bikin aku sentap....ekekek...

huwaaaaaaaa!!! uollssssssssssssss....soalan apakah yg korang telah ajukan utk aku ni hah? huhuhuhu....sedih mak jemah dgr.....aku yg sikit punya suwit ni ko kata garang? senyuman aku yg meruntun jiwa laki aku ni ko kata garang? baca komen2 ni terus balik umah tanya ngan laki, betul ke aku ni garang? ekekek...

mmg aku garang, tak dinafikan...tapi dgn anak2 lah....aku rasa jiran aku pun selalu dgr aku jadi tarzan kat umah tu (hai kak Maz!! i know u r reading my blog..kuikui) namun nak garang tak pasal2 ngan org lain, tak kot...

eh, tapi moody tu ada sikit...mek jah je yg faham perangai kwn dia ni....huhu...
(tgh berusaha buang perangai ni)

pening kepala mak jemah bila org ckp mak jemah garang...
tapi bila tgk balik, ye lah, muka aku muka garang...
eh tak tak, aku tak ngaku, aku suwittlah!!

81 comments:

eima said...

comey la die bertudung .... caya lah

Neeza.Areef said...

tahniah..semoga perubahan ni berkekalan ye kwn..
moga dgn penampilan baru boleh menepis muka garang tu..awww :D

:: Mrs.Eady :: said...

suwwit kelakar campur sengal campur giler-giler..okey ar tuh! :)

nok...manis ko bertudung...adoiii...mcm tak kene plak ckp ko sweet nih!hehehee...

wida said...

Ala..comeinya kakak sorang ni

AnneRaini said...

suwitnye ko nok....i likeee

nuyui a.k.a miss YUI said...

nmpk grg tp sbnrya sweet kan..hihi.

♥ dak pink said...

Senyum tak perlu kata apa-apa.
=)
=)
=)

Lya Colours said...

cantik dia !!

inazamri said...

amboi sweetnye...dah berhijab ni tak de la nampak garang.Muka akak pulak org kata lembut(ada org kata sesuai jd cikgu) tapi hakikatnye akak garang hihihi..suara pun mcm tarzan kalau kt umah marahkan anak2.Bila org dah kenal rapat ngan akak ..diaorg ckp " ceh aku ingatkan hg ni lemah lembut..rupa2nye lebih kurg kitaorg jek hahahha"

Kakzakie said...

Tapi bila dah pakai tudung ini iklhas mata kakak kata sangatlah cantik, manis dan lambut (walau wahida kata garang dgn anak)...

Suka penampilan ini cantik sangat!!

JunAina said...

Ahaaaa...memang suwitttlah! Dapat jugak akak negok gambo ko bertudung noks!

Ena said...

hehe..

lebih kurang ngan asben ena la.. ramai yg cakap dier garang sbb muka yg nampak garang.. wahida kira ok la lagi sbb kult muka pun bersih je.. kalo asben ena pakej! ops..ngumpat huby sendiri la pulak.. aiyoookkk! hehe


tp penampilan baru ni nampak sangat cool!

lieyalatif said...

alah alah alah...comelnye ko bertudung nok!! aku suke....sweet.....

tgk dari air muke mmg nampak mcm ko garang...tapi ye la ...garang ngan anak2 tu kene ...mcm aku gak....tapi ko tetap suwettttt....

azi said...

Salam Adikku yang cantik manis.....jangan pening-pening tau, kalau wahida terasa hati dengan akak, akak minta maaf ye..akak tak berniat pun nak buat Wahida terasa...kecut juga perut akak ni takut wahida marah...tapi bila tengok senyuman manis wahida....terus akak legaaa....:)

p/s dengan anak-anak, semua emak-emak jadi garang, nak tahu akak ni lagi garang tau...he..he..

ejaMaria said...

^_^

CONGRAT...

♥ Wina ♥ said...

suwitnyeeee!

~ yus ~ said...

garang bertempat oklah, sweet tu semestinya, tambah manis bila tgk gambar ke dua tu....:)

SURIA AMANDA said...

suweetnya....tahniah nok...

wahida said...

azi: eh, tak lah...saya tak marah la kak...saya ok je...saya sayang akak lah...

Rai said...

sweetnya..eh apesal mata ko merah tu.. diorang buli ko eh..hehe..

wahida said...

rai: ntah...lens aku lari kot..haha...dorang buli? sapa dorang tu?

HoNeY_oK said...

BABY WONDERFUL!!

SM@A said...

Salam sis

Alhamdulillah dan tahniah dgn penampilan baru. Chome gitu.

Ya, saya pun seorang ibu yg garang manakala suami seorang ayah yang lembut dan sering tak sampai hati dengan anak-anak tp anak-anak tetap cari saya untuk apa-apa pun. Garang saya bersebab.

Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin.

eMMe said...

garang ke Kak Ida, cuba senyum skit, hehehe.. haaa.. kan sweet tu.. mane de garang.. hehehe~

Tina Othman said...

cantik

Nens Collection said...

comelnyerr..manis!

cheqna said...

alhamdulillah
comel ko kak....=)

diana said...

dah bertudung ye???cantik la..
...:)muka nampak kecik..hehehh

whitecappuccino said...

sweetnya ida bertudung! i like!

sal-nurbeena said...

Siyes ko mmg ayu pakai tudung dan dah hampir menutupi air muka yg sikitttt aa garang tu. eh akak nak ytanya...akak dr mula dulu kan rasa cam kenal ko la wahida. tp sebelom ni segan nak tanya...muhehe. Agak2 ko cam kenal akak tak?

wahida said...

sal-nurbeena: alamak, siyes saya tak cam akak la...sori ye...mungkin akak pernah nampak saya jenjalan kat Sg.Besar kot...dah namanya kita sekampung kan...

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

hehe baisanya muka je nampak garang.. tp hakikatnya.. xlaa garang pon..kan kan...

sal-nurbeena said...

Wahida...muka hang kan sebijik cam junior akak kat school menengah dulu.... tapi akak x tau nama dia dan batch mana. Tu ja...

Nieda said...

eh ....suwetlah wahida bertudung.

Zura said...

mungkin akak bkn garang tp brutal..hehehe

Asrul "iLham" Sany said...

yg penting akak vogue nok hahahhaa

Nadirah dira said...

Ya Allah, terpegunnya akak tengok gambar wahida imej baru...semakin manis...mmg sweet sangat :)

Munnafendy said...

suwwiiiitttt....1000kali like!

amirah said...

suwit ke kiut? huhu...suwitttnya ko nok..seriesli!

Zana Adieyza said...

maybe sebab muka akk ada nmpk garang jugaklah.. hihihi.. tp memang selalu jer baca entry akk gelak nak guling2.. hihihi..

makin sweet la akk sekarang... cun!

adarnadzmie said...

memang suweeettt ko dik... tambah suweeettt ko bertudung ni...tahniah...:)

Rasp said...

i rasa u tak garang...
mungkin tegas kot....

beb....seriously and ikhlas-ly,
ayuuuuuu lah u bertudung....
alhamdulillah.....

Kesuma Angsana said...

comey nyer imej baru tu

mek jah comei said...

Muka je nmpk garang tp hati kau sangat baik. Yg penting muka kau ngan mak kau mmg muka kopi pesss... Kannn... Tk sabar nk peluk ciyom kau dgn perubahan baru kau skang. Selalu b4 cuti raya kita akn bermaafan sambil nangis kan... Auchhh...tacingggggg !!!!!

Ujie said...

Bkn garang kot..tegas je.

wahida said...

mek jah comei: huwaaaaaa jahhhhh...aku rindu ko lah jah!!!

Dee said...

aku rasa sebab dahi kau selalu berkerut..tu yg nampak garang..hehehe..tapi kau taklah garang sgt..lawak adalah..hahaha..

apapun..dgn hijab tu automatik aura garang tu dah terbang..hehehe..tahniah nok dan alhamdulillah atas perubahan terbaru kau..

Daddy Ziyyad said...

ya ampun! dgn mata merah, lagi garang rupa ko nok! ahahahaha...

tapi kan nok..ko mesti jenis ceria + mulut pok pek pok pek kuat bercerita kan? sesuai amat lah kalau jumpa wife aku..hahaha

mek jah kerinduan said...

Aku pongggg !!
Sumpah aku rindu kau sgt!!!
Uwaaaaaaaaaa

wan nurul hezrina said...

nokkkkk chantik say ko berhijab..cun!muka kot nmpk garang..huhu

Nurul Husna Mohd Hassan said...

sweet 17 ni :)

cantik akak bertudung :)

wan nurul hezrina said...

aku rasakn konie try g cek preggy.semenjak tiga menjakniekn blog dah laler pink...berhijab ala2 manis gitu..mesti ada yang tak kena nih.hahaha

Myra Jay said...

Walau garang tapi suwit..

Ok gitu ;)

wahida said...

dee: ye lah kak, aku rasa sbb dahi aku selalu berkerut la kak...mak aku pun pernah tegur benda ni...huhu...

daddyziyyad: kahkah...ko ni nampak aje mata aku merah kan? ekekek...
eh, tapi aku bukan pok pek sgt la...kalau festaim jumpa aku ni senyap sikit....hehe..

wan nurul hezrina: berhijab aku takde kena mengena ngan preggy...ekekek...

syiela said...

wajah garang tapi hati manyak baik :)

sweet la bertudung

Lia said...

manis aka bertudung.. akak tak garanglah cuma muka aja kot nak serius.. larikkk heheee :)

CaDLyNN said...

ala suwitnyeeeeeeeeee...

*SiRibenMerah said...

alhamdulilah.. tahniah sis...
so sweet sgt.. Hugs n Kisses...

kalo sape2 yg x kenal akak mesti ckp akak garang, tp sbenarnya akak pelawak.. hahah~

Ina Haireina said...

garang pun garang lah.. janji sweeettt... hehehhe...

follow sini juge.. :))

Cho Zila said...

garangker... tak kot.. suwitttttt... memang comel bertudung hilang garangnyer..

|| NaFiRaa || said...

garang sikit tapi suwitt banyak.. hehehe

akubiomed said...

Mungkin mereka sangkan anak polis bersifat seorang yang garang kot. :-)

Lynn said...

Salam kenal..

Ye ke garang?takpe samelah saya pun..org kata nampak sombong..hakikatnya..Tak kenal maka tak cinta..hehe

Aju Mohit said...

manisnya ko bertudung ;)

Qhaifa Nur said...

lainlah muka wahida bila dah bertudung..nampak ayu gitu...

dgn anak mesti kena garang kalau tidak habis kita hi..hi..

♡ a.y.u ♡ said...

sukenye tgok muke kakak sy pakai tudung skank...so suwett...jaga2 ade semut hinggap nanti.... =)...

::FAIZ:: said...

tahniah sbb dah bertudung

Hanis MY said...

lawanyaaa dah lama tak dtg jenguk sini

GreenJade said...

ye la aku tgk pong shuwit jek..

fefandai jek dorang kata muka ko garang (smbil kipas kuat2 nih kut2 dpt duit raye lebih ekekeke)

kasihredha said...

ehhh wahida dah pakai tudung ke?
alamak tertinggal keretapi lah...
akak tengok wahida x garang...mmg suuwiitt

Rinna said...

Alhamdullillah comey dah betudung nie.. :)

Hanis Azla said...

knp akak tak rasa wahida garang ek?? he..he.. tp yg sweet tu mmg akak setuju sgt.. bertambah ayu dgn pernampilan baru ni.. dan nak puji juga, senyuman wahida mmg sgt menawan.. serius..

Eye_nee said...

beb kalau lu tak senyum muka lu mmg nampak garang..tp bila lu dah senyum..lu jd suewwwweeeeetttt sgttt...

Huda said...

muka kau mmg cam garang..tapi aku tau ko jenis sempoi dan suwit macam ko kata tu, hehe

SangRatoo said...

Da..garang² pon mesti ada manisnyeee..hehehehehe :P

Fadzli Amir said...

Garang ke???...garang bertempat ok per...hehehe

izz iizza said...

wahhh memang sweet la pakai tudung..terus nampak keayuan dn kelembutan itu..hihi

Bitt (double IS) said...

so aku jumpa jawapannya! cantik nok!!!

sudipVSsenduk said...

ala la la... sweetnya dia...

Mimy Hamid said...

wahida lama tak jenguk ko dah bertudung yer..Alhamdulilah..suweet tak garang mehhh..kekekek

BeRRy MuMMie said...

comey berhijab...x garang pun!!! hehe