nuffnang advert

Monday, August 13, 2012

so, we meet again!!





sumber: cari.com

20 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

hahahaha.naik lrt ke bang!?

Nens Collection said...

batman patah sayap ke?..x larat nk terbang..xpon dh tua dh..hehe

SURIA AMANDA said...

erk....tepanjat gegurl..

mamavogue said...

nak salam raye kut.. bln2 pose eloklah berdamai..

Fikri said...

Adakah monorail yg rosak di Brickfield disebabkan oleh mereka berdua? haha :D

ros_reeza said...

nape dorang tak terbang je.. sanggup berdiri naik tren :) hihhi

syiela said...

muahahaha.. alih2 naik LRT

fazitaismail said...

dorang nk jgak merasa naik lrt tu..asyik terbang jekk bosan jgak kan..sesekali tukar angin haha..

ieda said...

ahahahah lawak !

Lia said...

hahaahaa... ada2 aja :)

JunAina said...

kehkehkehhh...kalau kat mesia nih mau ramai yg terkojut beruk...

Fadzli Amir said...

Nasib baik diorg tak bergaduh dalam tu...hehehe

izz iizza said...

kenal batman jer..sorang lagi tu sapa..huhu..x ingat dah citer ni..

Cikgu Ma said...

dah boleh terbang ke??heheh

akubiomed said...

Darth Vader tidak boleh main-main dengan Dark Knight. Nanti kena humban keluar daripada tren. :-)

Marya Yusof said...

Hola!

Nak mintak maaf hari raya kot! hehehe :D

NzA said...

ooooooo..kalau jumpa 2 makhluk ni kt sblh, confirm akak jerit histeria......

Angah said...

mcm jejakkasih je haha

Bitt (double IS) said...

sekarang anak aku terpacak kat sini lama...hahahaha siap suh aku save...

pst terdapat sesuatu yg lain dlm header ko :)

wan nurul hezrina said...

manalak datang superhero dlm lrt..mcm2